Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمدیان، شاهین فاطمی و امیر شاهرخی نام سه سخنرانی است که از ایران در جمع 100 سخنران اجلاس جهانی بازاریابی 2021 حضور دارند. محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، شاهین فاطمی بنیانگذار گروه درسا و امیر شاهرخی رئیس هیئت مدیره موسسه معنا است.

در این اجلاس که به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد آنلاین بازاریابی و کسب‌وکار جهان با ماموریت «خلق دنیایی بهتر و پایدارتر از طریق بازاریابی» و به رهبری «فیلیپ کاتلر»، پدر بازاریابی مدرن به صورت سالانه و در نیمه پاییز (15، 16 و 17 آبان ماه) برگزار می‌شود، امسال نیز بیش از 100 سخنران برجسته بین‌المللی از رهبران فکری جهان، رهبران کسب‌وکارهای بین‌المللی بزرگ و تعدادی از رهبران کشورها در آن درباره آینده کسب‌وکارهای پس از کرونا سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانان ایرانی اجلاس در کنار نام‌های آشنایی مثل فیلیپ کاتلر، هنری میزبرگ، دیوید آکر، راس کلاین، مارک الیور اپرسنیک از حوزه‌های مختلف بازاریابی، آینده پژوهی، مدیریت، رهبری و مدیران شرکت‌هایی چون نستله، گوگل، الیوتی، یونیون بانک، و رهبران کشورها (عمدتاً از آسیای میانه و آسیای جنوب شرقی) به موضوع آمادگی برای آینده جهان پس از کرونا خواهند پرداخت. پیش از این، دکتر احمد روستا، استاد شناخته شده دانشگاه شهید بهشتی، اولین فرد ایرانی بود که در اجلاس جهانی بازاریابی سال 2020 سخنرانی کرده بود.

محور سخنرانی‌های امسال اجلاس جهانی بازاریابی، «آمادگی برای دوران پیش رو» است:

Hello tomorrow: Building the nest new normal

و به‌نام شرکت‌کنندگان این رویداد گواهینامه معتبر بین‌المللی با امضای فیلیپ کاتلر ارائه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً به صفحه رسمی اجلاس kotler.imtd.ir مراجعه فرمایید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به رسوایی شناگران چینی واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ توماس باخ پس از وضعیت آزمایش دوپینگ شناگران چینی نسبت به عملکرد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) و قوانین کنترلی آن ابراز اطمینان کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما به WADA و قوانین کنترلی آن اطمینان کامل داریم، آژانس کاملاً از آنها پیروی کرده است. WADA به IOC درباره رویه‌هایی که این سازمان دنبال می‌کند، اطلاع داده است.

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

توماس باخ خاطرنشان کرد: در وضعیت شناگران چینی، ما نیز به WADA اعتماد داریم. اگر همه مراحل رعایت شود، دلیلی وجود ندارد که آنها در آنجا (در بازی‌های المپیک 2024) حضور نداشته باشند.

پیش از این مشخص شده بود که در ژانویه 2021، 23 شناگر چینی تست دوپینگ مثبت دادند که نشان از وجود داروی ممنوعه تری‌متازیدین در بدن آنها داشت. سپس WADA از تصمیم طرف چینی مبنی بر عدم انجام آزمایشات اضافی و حذف ورزشکاران از المپیک 2020 توکیو (ژاپن) حمایت کرد که از سال 2020 به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد و از 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار شد. تیم شنای چین در آن بازی‌ها سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • شکار عکس جنجالی از زن بی‌حجاب در حین سخنرانی رئیسی
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم