Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@14:15:17 GMT

قوانین کشتی به‌زودی تغییراتی خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۵۱۷۵

قوانین کشتی به‌زودی تغییراتی خواهد داشت

خبرورزشی – انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی پیش از آغاز رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در بلگراد پایتخت صربستان برگزار شد.

در پایان این انتخابات از مجموع ۱۰۴ رای، فؤاد مسکوت از مراکش با ۸۱ رای، میخاییل مامیاشویلی از روسیه با ۸۰ رای، دون ریان از کانادا با ۷۱ رای، پدرو گاما فیلهو از برزیل با ۶۵ رای، آخروجان روزیف از ازبکستان با ۶۵ رای و لوچیو کانوا از ایتالیا با ۵۱ رای به ترتیب صاحب بیش‌ترین آراء شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میخاییل مامیاشویلی که ریاست فدراسیون کشتی روسیه را نیز بر عهده دارد گفت: تغییرات اساسی در قوانین ایجاد نمی‌شود و وزن‌ها ثابت می‌ماند. اما قوانین جدی پیش‌بینی شده است که برنامه‌ریزی شده و در درجه اول به نفع کشتی‌گیران خواهد بود. 

تغییرات روز دوشنبه اعلام خواهد شد. 

مامیاشویلی تاکید کرد: در دوران رهبری لالوویچ، کشتی توانست در سخت‌ترین چالش‌ها مقاومت کند. با تکیه بر حمایت فدراسیون‌ها و موضع فعال توانستیم از این دوران سخت عبور کنیم. لالوویچ دوست بزرگ ما بود و می‌ماند، ما در این دوران سخت یک تیم هستیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون جدید FIA برای فرمول یک

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی قوانین جدیدی را برای جلوگیری از شروع اشتباه و از دست دادن تمرینات به دلیل باران وضع کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، FIA قوانین جدیدی را منتشر کرده که هدف آن مبارزه با شروع‌های نادرست رانندگان و تیم‌هایی است که مسابقات مقدماتی فرمول یک را به دلیل باران از دست می‌دهند.

در جریان گرندپری عربستان سعودی با حضور راننده مک لارن لاندو نوریس رخ  مشخص بود که این راننده انگلیسی زود شروع کرد، اما در نهایت راننده جریمه نشد. این به این دلیل اتفاق افتاد که سیستم نظارتی شروع نادرست نوریس را تشخیص نداد.از این پس، ناظران مسابقه حق دارندرانندگان را برای شروع خیلی زود و بدون تایید فنی جریمه کنند.

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

 قانون دوم، به دلیل وضعیت تمرین آزاد در طول مسابقات گرندپری ژاپن معرفی شد. پیش از یکی از تمرینات، بارندگی شدید آغاز شد که در نتیجه اکثر تیم‌ها برای صرفه‌جویی در لاستیک‌ها، رانندگان خود را به پیست نبردند. طبق قوانین جدید، تیم‌هایی که به دلیل چنین شرایطی تمرین را از دست ندهند، در همان روز یک ست لاستیک میانی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حذف نمادهای دوران شوروی در اوکراین
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • سخت‌ترین دوران‌ زندگى حضرت امیرالمومنین (ع) + فیلم
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد