Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:34:08 GMT

بزرگ‌ترین خانه کشتی آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۵۲۷۸

بزرگ‌ترین خانه کشتی آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این خانه کشتی در مساحت ۷۰۰ مترمربعی در سالن ورزشی ستارخان شهر ورزقان به بهره برداری رسید که با تعداد پنج تخته تشک کشتی و یک تخته تشک تاتامی تجهیز شده است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این خانه کشتی با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های ورزش مورد توجه دولت سیزدهم است، گفت: ورزش می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور را کنترل کرده و به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهوردی دهقانی اظهار کرد: افتتاح این خانه کشتی را به فال نیک گرفته و امیدواریم در آینده استعدادهای این رشته ورزشی در منطقه شکوفا و آذربایجان شرقی همچون گذشته به یکی از استان‌های قطب کشتی در کشور تبدیل شود.

وی خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و سرمایه گذاری مس سونگون در ورزش استان به ویژه کشتی شد.

کد خبر 5340982

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه کشتی کشتی آزاد شهرستان ورزقان ویروس کرونا بوشهر بنزین کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا قوه قضاییه جایگاه سوخت واکسن کرونا عکس استانها گرگان پمپ بنزین اردبیل ایلام خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های ۱۹ گانه استان آذربایجان شرقی است، بخشی از جنگل‌های ارسباران با گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری نایاب که در سازمان یونسکو به ثبت رسیده در بخش هوراند اهر واقع شده است. این منطقه یکی از جاذبه‌های دیدنی استان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر رونقی خاص به گردشگری منطقه داده است.  با این وجود در این شهر زیبا و تاریخی هتل یا مسافرخانه ای دیده نمی شود. 

 

متن شهروند خبرنگار ما:

 

با سلام و خسته نباشید به خدمت شما و عزیزان گرامی؛ اهر شهری است زیبا و توریستی است اما به علت نبود مسافرخانه در شهر اهر ارسباران ( قره داغ ) مسافران سرگردان می‌شوند، این شهر باید چند تا مسافر خانه یا هتل داشته باشد.
با تشکر از صفحه شهروند خبرنگار و مسئولین محترم.

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری