Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کلباسی معاون آموزشی دانشگاه  تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آموزش حضوری یا مجازی این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی و جمع بندی صورت گرفته در جلسات برگزار شده، برگزاری حضوری دروس عملی دانشجویان سنوات گذشته در اولویت خواهد بود و پیش بینی می‌شود این کلاس‌های که از نیمه مهرماه آغاز شده تا نیمه آذر ماه ادامه یابد و دانشجویانی که دفاع آن‌ها مستلزم گذراندن دروس عملی است، بتوانند به موقع از پایان نامه خود دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در مرحله بعد پیش بینی می‌شود که دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ بتوانند دروس عملی خود را از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی به صورت نیمه فشرده و با برنامه ریزی معاونت آموزشی به صورت حضوری به انجام برسانند. مورد بعد، برگزاری آزمون پایان ترم دانشجویان به صورت حضوری می‌باشد که این امر مستلزم در اختیار قرار دادن تعداد مناسبی خوابگاه تا ۲۵ دی ماه می‌باشد تا دانشجویان جهت حضور در خوابگاه فراخوانده شوند.

معاون آموزشی دانشگاه گفت: در صورتی که شرایط گسترش بیماری کرونا در کشور بهبود یابد و وضعیت بهتر شود، شرایط دعوت از دانشجویان دکتری و پس از آن دانشجویان کارشناسی ارشد که تعداد قابل توجهی از دانشجویان ما را تشکیل می‌دهند، فراهم خواهد شد.

کلباسی مطرح کرد: تصمیم گیری شتابزده و بدون اشراف لازم در این خصوص ممکن است سلامت دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه را مورد تهدید جدی قرار دهد و به همین دلیل باید بسیار حساب شده عمل کرد و در این راستا لازم است آموزش‌ها از مجازی کامل به سمت آموزش ترکیبی و سپس با بازگشایی کامل به صورت حضوری انجام شود و تا عادی شدن شرایط باید برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی در مقطع ارشد و دکتری هم برای دانشجویان جدید و هم دانشجویان سنوات گذشته برگزار گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت مدرس بازگشایی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر