Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:37:46 GMT

رزمایش موتوری دستگاه‌های اجرایی در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۵۵۰۳

رزمایش موتوری دستگاه‌های اجرایی در قزوین برگزار شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از هشتم تا ۱۴ آبان ماه، به نام هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده و طی این هفته اقدامات و فعالیت دستگاه های اجرایی در ارتباط با پدافند غیرعامل ارایه خواهد شد.

سیدجمال حسینی تصریح کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استان به عنوان دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل بر عملکرد دستگاه های اجرایی در ارتباط با رعایت اصول پدافند غیرعامل و برگزاری مانورها و برنامه های آموزشی نظارت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، یکی از موضوعات مهم در پدافند غیرعامل، آسیب و تهدیدها از جانب دشمنان بوده که وظیفه ما پیشگیری از بروز این آسیب ها است.

وی با بیان اینکه پس از بروز آسیب ها اقداماتی باید انجام شود تا تبعات آن به کمترین سطح برسد، خاطرنشان کرد: برگزاری مانور و رزمایش موتوری امروز، بخشی از ظرفیت و توانمندی عملیاتی استان شامل دستگاه های امنیتی، انتظامی، نظامی، سایبری، سلامت و امداد و نجات بود که به نمایش گذاشته شد.

وی اظهار داشت: تجهیزات موتوری به نمایش گذاشته شده در مواقعی که آسیب رخ می دهد، وارد عملیات شده تا ضمن به حداقل رساندن سطح آسیب، خدمات ضروری و عمومی در جامعه برقرار شود به نحوی که مردم با مشکلات ابتدایی و روزمره در زندگی عادی خود مواجه نشوند.

حسینی ادامه داد: این رزمایش از ابتدای خیابان راه آهن قزوین آغاز و یگان حاضر با عبور از خیابان های سپه، تهران قدیم، ولیعصر، کمربندی شهید بهشتی وارد بلوار سردار شهید سلیمانی شده و در نهایت نیز بخشی از امکانات دستگاه های استان برای پیشگیری از آسیب ها را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین افزود: رزمایش دیگری نیز طی روزهای آینده و بدون اطلاع دستگاه ها براساس ساعت صفر انجام می شود تا میزان آمادگی عملیاتی آنها مورد سنجش واقعی قرار بگیرد.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل سازمان پدافند غیرعامل کشور استان قزوین رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل سازمان پدافند غیرعامل کشور استان قزوین پدافند غیر عامل سازمان پدافند غیرعامل کشور استان قزوین رزمايش پدافند غیرعامل دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد