Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم بروکلین نتس که یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکاست، صبح امروز (دوشنبه) در سالن اختصاصی خود، بارکلی سنتر، دیترویت پیستونز را شکست داد و به چهارمین پیروزی خود در این فصل رسید.

جیمز هاردن با ثبت ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۲ پاس گل برای بروکلین، تریپل دابل کرد اما امتیازآورترین بازیکن زمین، کوین دوران بود که در کوارتر سوم، اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره تیم بروکلین در کوارتر سوم بازی در حالی که ۲۳ امتیاز برای تیمش کسب کرده بود به دلیل خطایی که روی کلی اولینیک، بازیکن دیترویت انجام داد، اخراج شد.

دورانت در بازی قبلی هم به دلیل پرتاب توپ به خارج زمین، یک خطای فنی گرفته بود که داوران بعد از بازی، او را مستحق اخراج دانستند و تصمیم خود را اشتباه عنوان کردند. دورانت به همین خاطر، ۲۵ هزار دلار جریمه شد.

در دیگر بازی امروز، یوتا جز با ۲۸ امتیاز داناوان میچل بر میلواکی باکس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ غلبه کرد و به پنجمین پیروزی خود رسید.

عینکهای کامپیوتر بارنر، هم از چشمات محافظت میکنه هم استایلت رو خاص تر!

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز نیز در آخرین بازی صبح امروز بر هیوستون راکتس غلبه کرد. کارملو آنتونی ۲۳ و راسل وستبروک ۲۰ امتیاز برای لیکرز کسب کردند.  

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:
یوتا ۱۰۷ – میلواکی ۹۵
دیترویت ۹۱ – بروکلین ۱۱۷
پورتلند ۱۱۳ – شارلوت ۱۲۵
هیوستون ۸۵ – لیکرز ۹۵

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!

کاپیتان دوم استقلال برای اولین بار در این فصل لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

به گزارش خبرورزشی، روزبه چشمی در سال‌های اخیر همیشه بعد از سید حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال بوده و البته که به خاطر پست بازیش در زمین در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از حسینی نقش کاپیتان را بازی می‌کند.

چشمی که مثل حسینی ملی‌پوش ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بود، در این فصل و در ۲۴ بازی قبلی به خاطر حضور کامل حسینی هرگز موفق به بستن بازوبند کاپیتانی نشده بود.

وقتی کاپیتان اول استقلال به خاطر حواشی بعد از بازی با آلومینیوم در اراک یک جلسه محروم و بازی مقابل تراکتور را از دست داد، مشخص بود که در این مسابقه حساس چشمی وظیفه سنگین‌تری دارد.

او حالا به عنوان کاپیتان اول در یک بازی بزرگ و سرنوشت ساز برای صدرنشین باید حواسش به دروازه‌بان جوان تیم هم می‌بود، خالد آبادی که برای اولین بار در این فصل فرصت بازی پیدا کرد.

در فوتبال مدافعان وقتی خیالشان از دروازه‌بان راحت باشد، راحت‌تر بازی می‌کنند. به عبارت عامیانه اگر مدافعان به دروازه‌بان تیمشان اعتماد داشته باشند، قدرت ریسک بالاتری دارند و راحت‌تر در بازی‌سازی شرکت می‌کنند برای گلزنی جلو می‌روند و نگرانی از بابت اشتباهات احتمالی ندارند.

اما وقتی یک دروازه‌بان جوان و کم تجربه پشت سرشان باشد، ناخودآگاه احتیاط بیشتری در بازی دارند و همین موضوع کار روزبه چشمی را سخت‌تر کرده بود. به خصوص که او به عنوان کاپیتان باید به دروازه‌بان جوان تیمش که برای اولین بار در این فصل بازی می‌کرد، روحیه و اعتماد به نفس هم می‌داد.

چشمی در این مسابقه به خوبی از عهده وظایف کاپیتانی برآمد. اگرچه در لحظاتی مجبور می‌شد بیشتر از فریاد و قدرت گلویش تا توان ساق‌ها و هوش رهبری خود استفاده کند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان