Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی رییس جمهوری با بیان اینکه تحریم‌های داخلی ما چند برابر بیش از تحریم‌های خارجی است، گفت: لازمه خیز بلند در تولید، باز کردن غُل و زنجیرهایی است که به دست و پای کارآفرینان بسته است.

محسن رضایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد های شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت در شهرستان ملارد، افزود: با برطرف شدن این غل و زنجیرها، جهش در تولید و سرمایه گذاری اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نخستین تلاش ما در دولت سیزدهم این است که در کنار تحریم های ظالمانه آمریکا، با سرعت بیشتری تحریم های داخلی که دست و پای کار آفرینان را بسته است، برطرف کنیم تا تولید دوباره رونق یابد.

رضایی به واحد بازدید شده صفا دشت اشاره کرد و گفت: همین مجموعه در زمان سخت ترین تحریم های غرب علیه کشور، یعنی دوره دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا تاکنون، مدرن ترین تجهیزات را توانسته است از کشورهای خارجی وارد کند و آماده جهشی بزرگ در تولید است.

معاون امور اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به دغدغه واحدها در تهیه و تولید تجهیزات دست دوم خاطر نشان کرد: ما مقررات و ضوابط زیادی در کشور داریم که برخی از آنها در تعارض با یکدیگرند که باید آنها را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کارآفرینان ما آماده خیز بلند در تولید ملی هستند، ادامه داد: حدود ۴۰ هزار مقررات و ۱۰ هزار قانون در کشور مصوب شده است که مربوط به پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه این قوانین دست و پای تولیدکنندگان را بسته است، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل این چالش دایره تنقیح قوانین تشکیل داده اند و ما نیز در دولت سیزدهم موانع را شناسایی و بررسی می کنیم و از پیش پای کارآفرینان بر میداریم.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری، به همراه محسن منصوری استاندار تهران امروز برای بازدید از چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و رسیدگی به مشکلات آنها به شهرستان ملارد در غرب پایتخت سفر کرده است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است.

وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

دولت انگلیس دو هفته پیش در تداوم حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع و شماری از مستشاران نظامی ایران را تحریم کرد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب اجرای قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» تعدادی از نهادها و اشخاص انگلیس از جمله وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام رژیم انگلیس در حمایت و تسهیل اقدامات مخرب اشخاص و نهادهای مذکور شامل حمایت و تسهیل ارتکاب اعمال تروریستیِ رژیم صهیونیستی که نقض تعهدات بین المللی رژیم انگلیس در مقابله با تروریسم به شمار می‌رود، اعلام می‌کند که اقدام رژیم انگلیس، نقض آشکار اصول اساسی حقوق بین الملل مندرج در منشور ملل متحد است.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعمال این تحریم‌ها، رژیم انگلیس را در قبال حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، مسئول و پاسخگو می‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران