Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه‏، 201 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در ترکیه جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا، 201 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در ترکیه جان خود را از دست دادند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه‏، یکشنبه (دیروز) 347 هزار و 362 نفر در این کشور تحت آزمایش کرونا قرار گرفتند و نتیجه آزمایش 23948 نفر مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت ترکیه شمار بهبود یافتگان در 24 ساعت منتهی به شامگاه یکشنبه را 26175 نفر اعلام کرد.
بر اساس آمار وزارت بهداشت ترکیه 116 میلیون و 280 هزار و 951 دوز واکسن در این کشور تزریق شده است. 55 میلیون و 392 هزار و 343 نفر دوز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده اند. 48 میلیون و 655 هزار و 853 نفر دوز دوم را نیز دریافت کرده اند. دوز سوم به 11 میلیون و 136 هزار و 208 نفر تزریق شده است.
بر اساس آمار وزارت بهداشت ترکیه 89.24 درصد از جمعیت بالای 18 سال این کشور دوز نخست و 78.39 درصد نیز دوز دوم را دریافت کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه همکاری طالبان و ترکیه

به نقل از خبرگزاری باختر، حافظ ضیا احمد تکل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدامات مثبت اخیر در افغانستان و سفر هیات‌های بلندپایه سیاسی و اقتصادی بسیاری از کشور‌ها به افغانستان گفتگو شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در این دیدار، موضع تجاری ترکیه در برابر رژیم صهیونیستی را ستایش کرد و درباره آغاز تجارت با ترکیه از طریق راه لاجورد و برپایی نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان با تلاش تجار هر دوکشور سخن گفت.

جنگ اونال کاردار سفارت ترکیه در افغانستان نیز گفت که آنان از پیشرفت‌های اخیر در افغانستان خرسند هستند و دوطرف باید برای گسترش روابط افغانستان و ترکیه به شکل مشترک تلاش کنند.

وی افزود که در روز‌های آتی پرواز‌های شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» به کابل آغاز می‌شود.

در این دیدار، دوطرف با اشاره به روابط «خوب و تاریخی» افغانستان و ترکیه، بر تلاش مشترک برای دستیابی به انتظارات دو کشور تاکید کرده اند.

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر