Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه فدراسیون می‌گوید هرآنچه که در توان فدراسیون فوتبال باشد برای پیشرفت و رشد تیم امید انجام خواهیم داد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهرام رضاییان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: این تیم بعد از وقفه ای دو ساله با کادر فنی مجرب تشکیل شد و با اینکه زمان کوتاهی برای آماده سازی در مسابقات مقدماتی داشت اما فدراسیون فوتبال از آغاز تشکیل این تیم امکانات لازم و موارد مورد نیاز را با توجه به برنامه هاى کادر فنى فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشاهدات خودم باید بگویم کادر بسیار دلسوز و پرانرژى در کنار این تیم شکل گرفته که با هدایت مهدی مهدوی کیا به جزیى ترین موضوعات توجه دارند. بازیکنان هم این شرایط را به خوبى درک کرده اند و همدلی خوبى ایجاد شده که امیدوارم با دعاى خیر مردم شریف ایران شاهد ادامه موفقیت ها و درخشش تیم ملی امید باشیم.

عضو هیات رییسه با اشاره به صعود مقتدرانه تیم امید در این مسابقات گفت: تیم ملی فوتبال امید با 3 پیروزی پیاپی برابر تیم های نپال، لبنان و تاجیکستان و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم نخست در گروه B  قرار گرفت و با اقتدار مجوز حضور در مرحله نهایی که در ازبکستان برگزار می شود را به دست آورد. کادر فنی و بازیکنان با تلاش، اراده و همت خودشان نمایش مورد انتظار را ارائه کردند. ما از همین امروز باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و اردوهای خوب آماده سازی تیم امید را در دستور کار قرار دهیم تا با تدارک گسترده وارد رقابت های نهایی شویم. یکی از برنامه ها و اهداف مهم فدراسیون صعود تیم امید به المپیک پاریس است. امیدوارم با راهیابی به المپیک طلسم شکنی کنیم.

او اضافه کرد: نام این تیم امید است و همه باید بدانیم که حمایت از این تیم وظیفه ملی ما است. هرچند معتقدم که حمایت از جوانان این مرز و بوم تحت هر شرایطی وظیفه ملی است و مطمئنا آنها هستند که آینده فوتبال ایران می‌سازند. بدون شک مهدوی کیا و دستیاران وظایف خود را به نحو احسن همانطور که در این مرحله از مسابقات شاهد بودیم، انجام خواهند داد و ما هم وظیفه داریم پشتیبان آنها باشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون با تشکر از ماجدی گفت: همچنین جا دارد یک تشکر ویژه از میرشاد ماجدی، عضو هیات رییسه و رییس کمیته جوانان داشته باشم که برای سازماندهی این تیم در این مدت کوتاه زحمات زیادی را برای آماده سازی تیم ملی امید انجام دادند تا این تیم با قدرت راهی مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا شود.

رضاییان با اشاره به پرواز اختصاصی تیم ملی امید در این مسابقات گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی برای تیم ملی امید پرواز اختصاصی در نظر گرفته شد و به صورت مستقیم به مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا اعزام شد. همچنین برگزاری اردوهای منظم پیش از اعزام به تاجیکستان با توجه به زمان کوتاهی که این تیم داشت از دیگر اقدامات مناسب این مدت بود که تمامی این موارد بدون تردید با مساعدت و همت عزیزی خادم میسر شد. باید یادآوری کنم ملی پوشان کشورمان لایق بهترین ها هستند و هر آنچه که در توان فدراسیون فوتبال باشد برای پیشرفت و رشد تیم امید انجام خواهیم داد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون با تاکید تعامل بسیار خوب میان فدراسیون و کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه طبق سنوات گذشته در این دوره شاهد حمایت های بی دریغ کمیته ملی المپیک از تیم ملی امید کشورمان بودیم. کمیته ملی المپیک همکاری بسیار شایسته ای با فدراسیون فوتبال در فرآیند آماده سازی این تیم داشت که بخشی از صعود تیم از مرحله مقدماتی حاصل این همکاری مشترک بوده است و امیدواریم همین روند در مرحله نهایی با وسعت بیشتری ادامه پیدا کند.

او در پایان یادآور شد: شور و اشتیاقی که با صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر رخ داد، باعث شادی دل 85 میلیون نفر از مردم ایران شد. هیچ چیزی مانند فوتبال نمی‌تواند چنین اثری داشته باشد و امیدوارم این اتفاق با صعود تیم ملی فوتبال امید کشورمان به المپیک پاریس تکرار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم ملی فوتبال لبنان تاجیکستان رقابت المپیک فوتبال ایران مهدوی کیا رشد جام جهانی شادی مردم ایران تیم ملی فوتبال امید ایران بهرام رضاییان مسابقات مقدماتی فدراسیون فوتبال عضو هیات رییسه تیم ملی امید آماده سازی صعود تیم تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی کجاست؟

 حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال ۲۰۲۳ را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که ۱۷ تا ۲۰ خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کار‌های درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن ۸۶ کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش ۸۶ کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان ۹ مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند