Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:45:25 GMT

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۶۰۵۰

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

اخبار شرکت ها؛ به گزارش روابط عمومی رایتل: طبق آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۴۰۰ توانست بیشترین نرخ رشد را در بازار اپراتورهای تلفن همراه کسب کند.

بر این اساس، رایتل برای سومین دوره متوالی، پس از زمستان ۹۹ و بهار ۱۴۰۰ در تابستان سال جاری نیز رشد سهم بازار صعودی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان دو دهم درصد رشد، ثبت کرده، که این میزان بالاترین نرخ رشد سهم بازار در میان اپراتورهای ارتباطی کشور بوده ‌است.

رویه افزایش مشترکین رایتل از پاییز و زمستان ۹۹ آغاز و تا نیمه سال جاری همچنان رو به رشد است، به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر کرد.

ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به‌صرفه را می‌توان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار فناوری اطلاعات تلفن همراه رشد سهم بازار سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • قلک پورشه خالی شد
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد