Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز دوشنبه در جلسه راهبری این سد با بیان اینکه مجری طرح باید به تعهدات خود در اجرای طرح هزار هکتاری عمل کند افزود: هر گونه تاخیر در اتمام فاز یک و تعلل پیمانکار در این رابطه قابل قبول نیست و طبق تعهدی که در جلسه با حضور استاندار داده شده ایستگاه PS۳ باید تا ۲۰ روز آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به مشارکت هم زمان بهره برداران ps۳ و ps۴، تاخیر بیش اندازه در شروع عملیات اجرایی ps۴تبعاتی خواهد داشت.
امینیان گفت: همچنین خرید و فروش زمین در محدوده طرح و داخل شبکه پایاب، فقط با مجوز آب منطقه ای خواهد بود.
وی همچنین با بیان اینکه هدر رفت آب در شبکه باعث ایجاد تالاب شده است خواستار ملزم شدن تعاونی های آب بران به نصب کنتور های هوشمند شد.
در این جلسه مقرر شد مدیر بانک کشاورزی مشکلات عقد قرارداد را تا جایی که مقدور می باشد رفع کند در غیر اینصورت پیشنهادات لازم از طرف بانک جهت ضمانت ارایه شود، همچنین مقرر شد اطلاعات بهره برداران محدوده ps۲ طی یک هفته آینده به جهاد کشاورزی استان و مدیریت آب و خاک تحویل شود.

به گزارش ایرنا سد خاکی سهند هشترود با حجم مفید ۱۳۵ میلیون مترمکعب روی رودخانه «قرانقو» از سرشاخه‌های رودخانه «قزل‌اوزن»، در ۱۳۰ کیلومتری تبریز و ۳۵ کیلومتری شهرستان هشترود احداث شده است.

این سد با اهداف تأمین آب شرب و صنعت منطقه، کنترل سیلاب و توسعه کشاورزی احداث شده و از سال ۱۳۸۵ در حال بهره‌برداری است.

اراضی طرح و توسعه شبکه پایاب سد سهند هشترود در قالب پنج واحد عمرانی به وسعت هزار و ۵۰۰ هکتار در دو طرف جاده هشترود - مراغه و در مجاورت رودخانه قرانقو واقع است.  

برچسب‌ها هشترود مراغه اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود مراغه اراضی کشاورزی هشترود مراغه اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد

یوسف زمانی فرماندار اندیمشک اصل بامداد جمعه در حاشیه بازدید میدانی از آخرین وضعیت سیل بند کرخه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شکستگی سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

وی افزود: ماشین آلات، نیرو‌های عملیاتی و اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل ترمیم این سیل بند حضور دارند و تلاش می‌شود تا عملیات ترمیم سیل بند کرخه تا ساعاتی دیگر به پایان برسد.

فرماندار اندیمشک همچنین با اشاره به بروز آب گرفتگی در مناطق مختلف این شهرستان گفت: شرایط در این شهرستان با بسیج تمام امکانات مطلوب و پایدار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم