Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال اولیشتن که میثم صالحی، دریافت کننده تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد در پنجمین بازی خود در رقابت‌های لیگ لهستان موسوم به پلاس‌لیگا مقابل کاتوویسه قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر  و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 20 حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی در ست دوم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و در ست سوم به صورت ثابت برای اولیشتن بازی کرد و توانست 6 امتیاز برای تیمش کسب کند. به این ترتیب یاران صالحی سومین پیروزی خود را جشن گرفته و با 10 امتیاز به رده پنجم جدول‌رده‌بندی پلاس لیگا رسیدند.

میثم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم اولیشتن اظهار داشت: ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و سعی می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم. سطح مسابقات بسیار بالا است و تمام تیم‌ها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. تا اینجای مسابقات شرایط نسبتاً خوبی داشتیم و هر هفته می‌جنگیم تا بهتر شویم.

پیش از این بازی تیم‌های اسکرابلچاتوف و زاکسا مقابل هم در پلاس‌لیگا صف‌آرایی کردند. اسکرابلچاتوف از حضور میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان سود می‌برد و زاکسا هم قهرمان فصل گذشته اروپا است. در این بازی اسکرا در حالی که در دو ست نخست حریف خود را با امتیازهای 26 بر 24 و 29 بر 27 شکست داده بود، اما در ست‌های بعدی نتیجه را با امتیازهای 23 بر 25، 19 بر 25 و 12 بر 15 واگذار کرد تا بازنده شوند.

عبادی‌پور در این دیدار 9 امتیاز از حمله و یک امتیاز از دفاع به دست آورد و یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیمش بود. به این ترتیب دومین شکست اسکرا در فصل جدید ثبت شد و این تیم با 8 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی ایستاد.

در لیگ ترکیه تیم والیبال فنرباغچه که سیدمحمد موسوی، ستاره تیم ملی ایران را در اختیار دارد در هفته ششم این مسابقات به مصاف گالاتاسرای رفت و 3 بر یک شکست خورد. یاران موسوی در ست نخست به راحتی 25 بر 17 برنده شدند، اما در سه ست بعدی با نتایج 22 بر 25، 21 بر 25 و 21 بر 25 شکست خوردند.

محمد موسوی در هر چهار ست، بازیکن ثابت فنرباغچه بود و 9 امتیاز هم به دست آورد. از 15 سرویس او تنها یک مورد خطا شد. فنرباغچه با 15 امتیاز از پنج پیروزی و یک شکست در مکان دوم جدول قرار دارد.

همچنین تیم هالک بانک موفق شد با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 23، 17 بر 25، 27 بر 25، 16 بر 25، 13 بر 15 از سد تیم آلتکما عبور کند. آلتکما در این فصل از رقابت‌های لیگ ترکیه از حضور امیرحسین خانی سود می‌برد. به این ترتیب تیم هالک‌بانک با 6 برد و 16 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

تیم اسپور توتو که مرتضی شریفی، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان را در اختیار دارد با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 17 مغلوب قزل تپه شد. شریفی در این بازی موفق به کسب 13 امتیاز شامل 10 امتیاز از حمله و 3 امتیاز از سرویس مستقیم شد.

در لیگ والیبال فنلاند هم تیم والیبال رایسون که از دو لژیونر ایرانی بهره می‌برد در هفته ششم با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 28 بر 30، 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 22 بازی را به میزبان خود واگذار کرد. رایسون در ست اول  واگذار کرد. علی فضلی در این دیدار 19 امتیاز شامل 17 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. ‌طیب عینی با کسب 11 امتیاز شامل 6 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع، یک سرویس به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ترکیه لهستان تیم ملی ایران امتیاز از حمله نتیجه 3 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب (یکشنبه) با دیدار تمام اسپانیایی مایورکا پالما و بارسا (بارسلونا) برگزار شد که تیم پالما در این مسابقه با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

بنابر روایت تسنیم، آدولفو در دقیقه ۱۵ برای بارسا موفق به گلزنی شد، اما شاگردان آنتونیو وادیو خیلی زود به بازی بازگشتند و با گل‌های رومولو در دقیقه ۱۹، ویلیان لورنچو در دقیقه ۲۰ و نگینیو در دقیقه ۳۴ از حریف پیش افتادند. در شرایطی که بارسلونا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، چگینیا دروازه بدون دروازه‌بان این تیم را در آخرین دقیقه گشود و نگینیو چند ثانیه بعد گل پنجم پالما را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات از این عنوان دفاع کند.

پالما که دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را تجربه می‌کرد، دومین قهرمانی متوالی را در این جام به دست آورد.

مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۳۰ با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد. وی برای دومین سال پیاپی مدال قهرمانی فوتسال اروپا را به گردن می‌آویزد.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما به شمار می‌رود که این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903225

دیگر خبرها

  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!