Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@02:24:02 GMT

هشدار ادوارد اسنودن به سرمایه‌گذاران شیبا اینو

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۶۲۵۹

ادوارد اسنودن، افشاگر معروف آمریکایی، به منتقدین میم‌کوین شیبا اینو پیوست و درباره این ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران هشدار داد. مشاور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، در توییتر به فالوورهای خود گفت پولی را که با سختی به دست آورده‌اند، در «پول‌‌های سگی» سرمایه‌گذاری نکنند.   به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، افشاگر، به جمع منتقدانی که زنگ خطر شیبا اینو (Shiba Inu) را به صدا درآورده‌اند پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مشاور سابق آژانس امنیت ملی در توئیت اخیرش به پیروان خود هشدار داد که پولی که به سختی به دست آورده‌اند را در «پول‌‌های سگی» سرمایه‌گذاری نکنند.   او معتقد است که شانس پیشی گرفتن آن از بازار بسیار کم است. او در ادامه توئیت، کسانی را که با این اخطار او مشکل دارند، تشویق کرد که سود ببرند.   همه پول خود را روی کوین‌های مربوط به سگ‌ها شرط‌بندی نکنید   «قاتل دوج کوین» با دستاوردهای خیره کننده خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. این ارزدیجیتال عجیب در این ماه ۸۲۶ درصد رشد یافته است و از نظر ارزش بازار به جمع ۱۰ ارز دیجیتال بزرگ پیوسته است.   در اوایل این هفته، شیبا اینو عنوان بزرگ‌ترین میم کوین را به دست آورد و برتری دوج کوین را به چالش کشید.   اسنودن وقتی با یکی از اعضای جامعه این ارزدیجیتال روبرو شد، گفت با مردمی که «زباله» می‌خرند، هیچ مشکلی ندارد. با این حال، او نگران کسانی است که ممکن است برای خرید شیبا اینو دست به «وثیقه گذاشتن» بزنند.   نظرات یکشنبه اسنودن منعکس کننده نظرات ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا است. همانطور که قبلاً آسان بیت کوین گزارش داده است، ماسک، که گمان می‌رود مسئول انفجار کوین‌های مربوط به سگ‌ها باشد، در توییتی نوشت که از روی کنجکاوی مقداری از این ارز دیجیتال را خریده و از پیروانش خواسته است که پول خود را روی طبقه دارایی‌های پر مخاطره شرط‌بندی کنند.   خوردن پول پیروان جدید   داستانی الهام‌بخش درباره شخصی که ۸۰۰۰ دلار شیبا اینو را به ۵/۷ میلیارد دلار تبدیل کرد، توسط رسانه‌های اصلی در سراسر جهان پوشش داده شده است.   با این حال، مخالفان استدلال می‌کنند که این رالی ممکن است به دلیل ارزش‌گذاری عظیم این ارزدیجیتال پایدار نباشد و به نظریه احمق بزرگ‌تر اشاره می‌کنند.   شیبا اینو و دوج کوین در حال حاضر بیشتر از ۳۸۸ شرکت حاضر در شاخص ۵۰۰S&P ارزش دارند.   مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، در توئیت اخیر خود شیبا اینو را با تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تسلا مقایسه کرد و ادعا کرد که هر دوی آنها توسط جوامعی هدایت می‌شوند که «پول پیروان جدید خود را می‌ خورند».

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیبا اینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی