Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@03:09:57 GMT

«تعهد حسن» از ترکیه به اسکار می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۶۳۱۲

«تعهد حسن» از ترکیه به اسکار می‌رود

کمیته اسکار سینمای ترکیه در نهایت فیلم «تعهد حسن» ساخته کارگردان شناخته‌شه سینمای ترکیه را به عنوان نماینده رسمی این کشور در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب کرد.

این فیلم که امسال در بخش نوعی نگاه جشنواره کن رونمایی شد، درباره شخصیتی به نام حسن است که از طریق باغ میوه که از پدرش به او رسیده روزگار می گذراند و در تلاش است مانع نصب دکل برقی شود که قرار است در وسط زمین آنها قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز اول نوامبر (۱۰ آبان) آخرین مهلت معرفی نماینده رسمی کشورها برای حضور در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار است و تاکنون ۷۵ کشور فیلم‌ منتخب خود را برای رقابت در این شاخه انتخاب کرده‌اند و چندین کشور دیگر نیز به این فهرست اضافه خواهند شد. آکادمی اسکار پس از بررسی تمامی فیلم‌های ارسال شده فهرست رسمی فیلم‌های واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۲ را منتشر خواهد کرد. 

 نامزدهایی نهایی اسکار ۲۰۲۲ روز ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن) و مراسم اسکار نیز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین) برگزار می شود. 

۵۸۵۸

کد خبر 1568969

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جوایز اسکار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد