Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی گفت: ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل و جانفشانی شهدا و جانبازان و دانش‌آموزانی که به‌دست مزدوران آمریکا شهید شدند، با پیروزی بر رژیم ستم‌شاهی، جهاد تمدّنی را بر پایه آموزه‌های اهل بیت علیهم‌السلام در دوران جنگ سرد بین دو قطب غرب و شرق، آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینک بعد از گذشت ۴ دهه، نظام بین‌الملل به دو قطبی اسلام ناب محمّدی به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بلوک استکبار جهانی با محوریت شیطان بزرگ، آمریکا و دنباله‌های آن‌ها در منطقه و رژیم صهیونیستی  تبدیل شده است.

کعبی با بیان اینکه در جهاد تمدنی ۴۰ ساله، امروز محور مقامت برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر علیه استکبار شکل گرفته، تصریح کرد: امروز جبهه استکبار بیش از همیشه ضعیف‌ شده و جبهه اسلام ناب با محوریت ایران اسلامی قوی‌تر از همیشه شده است و دهه‌های آینده دهه‌های افول قدرت آمریکا و شکست لیبرال‌دموکراسی و پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی و اسلام ناب است.

عضو خبرگان افزود: امروز، روز مبارزه با استکبار جهانی به یک یوم‌الله بین‌المللی تبدیل شده است و شکست آمریکا را در لبنان، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و در کل منطقه شاهد هستیم و دیگر، جبهه آمریکا و استکبار نمی‌توانند جنگ‌هایی را بر ملت‌های منطقه تحمیل کنند و خود آن جنگ‌ها را پایان دهند، نمونه‌اش خروج ذلّت‌بار از افغانستان بعد از 20 سال است.

کعبی با بیان اینکه همه پروژه‌های استکبار در منطقه غرب آسیا شکست خورده است، گفت: امروز آمریکا و دنباله‌های آنان، مذبوحانه دست و پا می‌زنند و تلاش می‌کنند با جنگ نرم و توسل به جنگ سایبری، آشوب و ایجاد نارضایتی و امثال آن‌ها به اهداف شوم‌شان برسند.

وی ادامه داد: تلاش‌های استکبار علیه نظام اسلامی در حالی است که امروز یک بلوک قدرتمند در مقابل آن‌ها شکل گرفته و با روی کار آمدن دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی، با مدیریت جهادی، حضور مردمی و تلاش‌های شبانه‌روزی و همبستگی ملت ایران و از طرفی تداوم مقامت اسلامی در منطقه، نظام اسلامی مقتدرتر از همیشه در مقابل استکبار حاضر می‌شود و تحریم‌ها و محاصره‌ها با عزم و اراده و صبر و هم‌افزایی و استحکام درونی خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس خبرگان عباس کعبی ۱۳ آبان تحریم روز مبارزه با استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود

به گزارش ایرنا، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود