Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش سوزی در بخشی از نیروگاه اتمی در حال ساخت روسیه در ترکیه منجر به نگرانی مردم منطقه مرسین شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روز گذشته(یکشنبه) یکی از بخش‌های نیروگاه اتمی در حال ساخت آک کویو در مرسین ترکیه طعمه حریق شد.

نماینده اهل مرسین پارلمان ترکیه از حزب جمهوری خلق که فیلم این آتش سوزی را منتشر کرده، آورده است: این نیروگاه بلای جان ترکیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروگاه که ساخت آن از سال 2018 آغاز شده هنوز به پایان نرسیده است.

در منطقه آژیر قرمز به صدا در آمده بود و آتش سوزی با مداخله نیروهای آتش نشان خاموش شده است.

نماینده مردم مرسین در پارلمان ترکیه با اشاره به دردسرهای این نیروگاه برای مردم منطقه گفت: در گذشته انفجار دینامیتها برای ساخت نیروگاه منجر به ایجاد ترکهایی در خانه های اطراف شده است. امروز نیز آتش سوزی موجب نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. در گذشته گفته بودم که در کنار مدیترانه، دینامیت جاسازی می کنند.

مقامات محلی عنوان کرده اند که این ترانسفورماتور بر اثر وقوع رعد و برق آتش گرفته و این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

این نیروگاه قابلیت تولید سالانه 35 میلیارد کیلووات ساعت برق دارد که اولین رآکتور آن در سال 2023 به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود