Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انتخابات اخیر کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا (ATTU) که با معرفی «خلیل المنهدی» به عنوان رئیس چهار سال آینده این کنفدراسیون همراه بود، جابه جایی هایی برای دفتر وی انجام شد.

از آنجا که رئیس پیشین ATTU چینی بود، مقر دفتر او هم در چین بود اما بعد از انتصاب المهندی به عنوان رئیس جدید و از آنجا که وی قطری است، وی دفتر ریاست کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا را از چین به قطر منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جابه جایی در مورد دفتر دبیرکل ATTU هم در حال انجام است. افشین بدیعی دبیرکل جدید کنفدراسیون تنیس روی میز است که در تلاش است در صورت حمایت های داخلی، دفتر خود را از غرب به شریق آسیا و ایران منتقل کند. جزیره کیش محل موردنظر برای دفترش است.

طی دو دهه گذشته تصدی دبیرکلی تنیس روی میز آسیا در اختیار هنگ کنگ بود و از این رو مقر دفتر آن هم در این کشور قرار داشت. بدیعی اما رایزنی هایی را برای انتقال دفتر کار خود به ایران آغاز کرده است.

این برای نخستین بار است که یک ایرانی دبیرکل تنیس روی میز آسیا می شود. بدیعی پیش از این نایب رئیس تنیس روی میز آسیای میانه بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس روی میز قطر افشین بدیعی هنگ کنگ افشین بدیعی تنیس روی میز قطر هنگ کنگ تنیس روی میز آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا