Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- چهار ماه از انتقال آزاد سرخیو راموس به پاری سن ژرمن می گذرد و او هنوز موفق به انجام اولین بازی با پیراهن این تیم نشده است.
به گزارش آریا، شرایط سرخیو راموس به قدری بد است که طبق ادعای رسانه های فرانسوی، باشگاه پاری سن ژرمن به فکر قطع همکاری با مدافع با تجربه اسپانیایی است. آخرین حضور راموس در میادین به شکست 2-0 رئال مادرید مقابل چلسی، در دیدار برگشت نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان در تاریخ 5 می برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


Le Parisien مدعی است که باشگاه پاری سن ژرمن گزینه فسخ قرارداد کاپیتان سابق رئال مادرید را بررسی می کند. برای این منظور باشگاه فرانسوی باید با راموس به توافق برسد چرا که او تا سال 2023 قرارداد دارد. لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیل در خصوص وضعیت راموس گفت: می دانستیم که راموس مصدومیتی دارد. رسانه های اسپانیایی یک بازی رسانه ای راه انداخته اند، همه ما می دانستیم که او مشکل دارد. می دانیم که اینجا چه خبر است.
در حالیکه باشگاه فرانسوی از صبر صحبت می کند، هواداران و رسانه های فرانسوی عصبانی هستند. در کنار این گزارش، L`Equipe وضعیت این بازیکن را به سخره گرفته و او را به شبحی در مجموعه تمرینی پاری سن ژرمن تشبیه کرده است.
سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، هنوز آماده حضور در میدان نیست و این موضوع باعث نگرانی مدیران این باشگاه شده است. راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد اما از آن زمان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبوده است.
طولانی شدن روند مصدومیت این بازیکن باعث شده که نگرانی‌هایی برای مدیران پی اس جی ایجاد شود و به نظر می‌رسد که آنها دیگر نسبت به آینده این مدافع در پارک دو پرنس خوش‌بین نیستند. لو پاریزین روز یکشنبه با انتشار گزارشی مدعی شد که پی اس جی به صورت جدی در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد با سرخیو راموس است. 
این روزنامه باور دارد که این باشگاه فرانسوی به این نتیجه رسیده که عقد قرارداد با این مدافع 35 ساله اقدامی اشتباه بوده و ممکن است پیش از آن که او حتی یک بار با پیراهن این تیم در مسابقه‌ای رسمی به میدان برود، به همکاری با او پایان دهند. اکیپ، دیگر روزنامه معتبر فرانسوی، نیز به نوعی خبر لو پاریزین را تایید کرده و مدعی شده که پی اس جی به این باور رسیده که احتمال بازگشت راموس به سطح اول فوتبال بسیار کم شده است.
مشکلات متعددی در زانو و ماهیچه پا از سوی تیم پزشکی باشگاه تشخیص داده شده و در عین حال این بازیکن مدت زمان زیادی را صرف درمان مصدومیت‌هایش کرده اما هنوز آمادگی حضور در میدان را ندارد. راموس پیش از پیوستن به پی اس جی، مصدومیت جدی و طولانی را در رئال مادرید نیز سپری کرده بود و به نظر می‌رسد که دنیای فوتبال دیگر شاهد درخشش تحسین برانگیز این بازیکن در زمین نخواهد بود.
 راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و با امضای قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن ملحق شد. اما این انتقال چندان برای این بازیکن خوش یمن نبوده و او پس از گذشته بیشتر از دو ماه از آغاز فصل جدید هنوز نتوانسته تیم جدیدش را در هیچ رقابتی همراهی کند.
آنتوان مینا خبرنگار اسپانیایی، درباره شرایط راموس گفت:« مصدومیت راموس از نظر پزشکی چندان جدی نیست اما نیاز به تلاش بیشتر برای ریکاوری دارد. این موضوع بیشتر از هرکس برای راموس آزاردهنده شده است. او نمی‌تواند مانند قبل تمرین کند. در واقع هیچ زمانی برای بازگشت او به میادین مشخص نیست.»
او در ادامه اضافه کرد:« این باعث نمی‌شود که او دیگر شانس حضور در سطح اول فوتبال را نداشته باشد. او نباید خودش را مجبور به حضور زودهنگام در میادین کند چون این اتفاقی است که قبلا رخ داده و شرایط فعلی نیز به دلیل تلاش او برای حضور در تیم ملی اسپانیا به وجود آمده است. او هیچ تاریخ مشخصی برای بازگشت ندارد چون هربار که بیش از حد تلاش می‌کند، به مشکل می‌خورد.»
با این حال این خبرنگار کادناسر معتقد است که راموس به احتمال زیاد می‌تواند پس از وقفه دیدارهای ملی در آبان ماه به ترکیب پاری سن ژرمن اضافه شده و بدون هیچ مشکل خاصی برای این تیم به میدان برود. او هر روز به صورت انفرادی تمرین می‌کند و در تلاش است تا هرچه سریع‌تر آماده حضور در میادین شود. آخرین دیدار او در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) با پیراهن رئال مادرید برابر چلسی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال همچنان منتظر اعلام تصمیم کیلیان امباپه هستند. با اینکه جدایی او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده اما برخی حتی معتقدند با توجه به موفقیت‌های اخیر پاری سن ژرمن، ممکن است او قراردادش را تمدید کند.

در سمت دیگر اما بسیاری داستان امباپه و پی‌اس‌جی را تمام‌شده می‌دانند و در حال انتظار برای گام بعد ستاره فرانسوی و مشخص شدن تیم آینده او هستند.

با وجود اعلام اکثر رسانه‌های معتبر مبنی بر مقصد بعدی امباپه که رئال مادرید است، جمال موسیالا در مصاحبه جدیدش به این بازیکن توصیه کرد به بایرن مونیخ بپیوندد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «کدام تیم بیشتر مناسب امباپه است؟»، گفت: «او می‌تواند به بایرن بیاید(خنده). اگر بخواهم به او توصیه کنم، باید وقتش را اینجا در مونیخ بگذراند. او هر تیمی را بهبود می‌بخشد. بنابراین بهتر است او را در تیم خود داشته باشید تا اینکه مقابل او بازی کنید.»

در ادامه از موسیالا پرسیده شد: «ترجیح می‌دهی با بایرن لیگ قهرمانان را ببری یا با تیم ملی جام جهانی را؟» او پاسخ داد: «اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی تورنمنت بزرگ‌تری است. این بزرگ‌ترین جامی است که هر بازیکنی می‌خواهد به آن برسد. هواداران بایرن هم هوادار آلمان هستند، بنابراین اگر جام جهانی را ببرم، مرا می‌بخشند.»

بهترین بازیکن حال حاضر جهان؟
«امباپه، هری کین هم مانند جود بلینگام فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و دیدن این که چقدر فوتبال رقابتی است، خوب است. شما واقعا نمی‌توانید بگویید که یک بازیکن ۱۰۰ درصد در حال حاضر شماره یک است.»

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا