Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:03:51 GMT

دشت اولین مدال پاورلیفتینگ بانوان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۶۶۷۳

دشت اولین مدال پاورلیفتینگ بانوان کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از کسب اولین مدال‌های پاورلیفتینگ بانوان کرمانشاه خبر داد.

بدری مرادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین دوره رقابت های پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی کشور، اظهار کرد: پس از کمتر از حدود شش ماه از راه اندازی رسمی این رشته در کشور، مسابقات قهرمانی آن به میزبانی یاسوج برگزار شد که از کرمانشاه نیز یک تیم به این مسابقات اعزام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به در پیش بودن این مسابقات و فاصله زمانی کمی که تا برگزاری آن داشتیم، از حدود یکی دو ماه پیش طی فراخوانی از ورزشکارانی که در این رشته فعال بودند خواستیم تا در مسابقات رکورد گیری شرکت کنند.

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به شرکت حدود 17 تا 18 نفر از بانوان پاورلیفتینگ کار استان در مسابقات رکوردگیری اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه مسابقات قهرمانی کشور در 10 وزن برگزار می شد، اما تلاش کردیم تا تنها ورزشکارانی که شانس کسب مدال داشتند را به این مسابقات اعزام کنیم.

وی ادامه داد: در نهایت در سه وزن 63 کیلوگرم شفق هاشمی، در وزن 84 کیلوگرم نجمه نوروزی و در وزن مثبت 84 کیلوگرم نیز الهه امیری را به این مسابقات اعزام کردیم.

مرادیان که خودش سرپرستی تیم اعزامی کرمانشاه به این مسابقات را عهده دار بود، درخصوص عملکرد تیم استان گفت:  تعداد شرکت کنندگان در این رقابت ها بیش از حد انتظار خود فدراسیون فوتبال بود، بگونه ای که در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حدود 400 نفر شرکت کرده بودند.

وی سطح این رقابت ها را بسیار بالا دانست و گفت: ورزشکاران کرمانشاه با وجود حریفان قدرتمندی که در این رقابت ها داشتند، عملکرد مناسبی از خود نشان دادند و نجمه نوروزی در وزن 84 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و الهه امیری در مثبت 84 کیلوگرم نیز مدال نقره گرفت.

نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه یکی از مشکلات کنونی این رشته را نداشتن مربی دانست و اعلام کرد: باتوجه به نو پا بودن این رشته هنوز یک مربی رسمی برای آن در کرمانشاه نداریم که امیدواریم با برگزاری کلاس های مربیگری توسط فدراسیون، بزودی مربیانی را هم دراین رشته داشته باشیم.

وی به قطب بودن کرمانشاه در رشته پاورلیفتینگ مردان اشاره کرد و گفت: همانطور که در بخش مردان در این رشته جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور داریم، امیدواریم در بخش بانوان هم در آینده ای نزدیک به قطب تبدیل شویم.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه پاورلیفتینگ بانوان 84 کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

صدیقه دریایی آملی ملی پوش وزن۶۵ کیلوگرم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود.

سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم، در فینال مقابل حریفش به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. او در دیدار نهایی حریف خود را ناک‌اوت کرد.

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • المپیک شگفتی‌ها
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات