Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:08:36 GMT

۲۷۳ تن گوشت مرغ وارد کرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۶۷۳۹

۲۷۳ تن گوشت مرغ وارد کرمان شد

به گزارش ایرنا، عباس سعیدی روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار، متوسط روزانه تولید مرغ استان کرمان را ۱۰۳ تن و ۳۵۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: در مجموع روزانه ۱۳۰ تن و ۶۵۰ کیلومرم مرغ در شمال این استان توزیع می شود.

وی همچنین از توزیع ۳۵۰ تن مرغ منجمد طی ۱۰ روز گذشته به دلیل تولید پایین مرغ در استان کرمان خبر داد و افزود: از ۱۵ آبان ماه مجدد حدود ۸۰ تن کاهش تولید مرغ را به دلیل کاهش جوجه ریزی و حذف گله‌های مرغ مادر در سطح کشور و کرمان خواهیم داشت به طوری که باید روزانه ۵۰ تن مرغ منجمد را بازار این استان توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ادامه داد: به منظور تامین مرغ مورد نیاز این استان به وزارت جهاد کشاورزی نامه زدیم و قرار است از ۱۵ آبان ماه روزی ۵۰ تن گوشت منجد در این استان توزیع شود.

وی به حذف مرغداری های بدون مجوز به عنوان یکی از دلایل کاهش تولید مرغ اشاره کرد و گفت: این مجوز اکنون به مرغداری ها داده شده است.

سعیدی اظهار داشت: به مرغداری هایی که اخیر مجوز تولید دریافت کرده اند در تمام شهرستان ها اعلام شده به معاونت امور دام جهاد کشاورزی مراجعه کنند و در لاین آرین جوجه ریزی و نهاده های دامی را به طور مستقیم از امور دام دریافت کنند اما مرغداران لاین آرین را دارای تولید پایین می دانند و با این طرح موافق نیستند.

بیش از هفت هزار تن مرغ از طریق سامانه پست در استان کرمان توزیع شد  

سرپرست جدید پست استان کرمان نیز گفت: توزیع گوشت مرغ با هدف شفاف سازی روند توزیع با استفاده از زیرساخت های پست انجام می شود که در این زمینه تفاهم نامه ای بین پست و کشتارگاه های این استان منعقد شد.

مهدی جعفری افزود: نماینده اداره کل پست در این راستا در ۱۱ کشتارگاه استان کرمان مستقر شد و تا ۱۶ تیرماه بیش از هفت هزار تن مرغ از طریق سامانه پست توزیع شد.

وی اظهار داشت: در روز اجرای این طرح برای شفاف سازی ۱۰۰ درصدی توزیع مرغ نشست های مشترکی با اداراه کل دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت برگزار شد.

سرپرست اداره کل پست استان کرمان با تاکید بر اینکه شیوه اجرایی توزیع گوشت مرغ از طریق زیرساخت های پست نواقصی دارد تصریح کرد: این نواقص در آینده با برگزاری نشست ها برطرف می شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شرکت ملی پست ایران کرمان گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شرکت ملی پست ایران کرمان وزارت جهاد کشاورزی شرکت ملی پست ایران کرمان گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان کرمان گوشت مرغ تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی  سازمان غذا و دارو، طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیش از نیاز بیماران وارد کشور شده است و برای تأمین این دارو مشکلی وجود ندارد .

در روز‌های اخیر، نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی دارد و در داروخانه‌های منتخب، توزیع می‌شود.

مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، نرم افزار تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir و با وارد کردن نام دارو، از نزدیک‌ترین داروخانه وارفارین را تهیه کنند.

وارفارین دارویی ست که به عنوان رقیق کننده یا ضد انعقاد شناخته می شود. 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری