Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از چاینانیوز، تخت ورزشکاران المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، ابعاد ۱.۲ در ۲ متر دارد و دارای کاربری های هوشمند بسیاری است. این تخت با رعایت اصول ارگونومی طراحی شده و می توان آن را به راحتی بالا و پایین کرد، بنابراین برای ستون فقرات ورزشکاران مناسب بوده و در شکل های مختلف فشار بر بدن را پراکنده می کند و باعث گردش بهتر خون ورزشکاران و کاهش فشار عصبی ناشی از شرکت در مسابقات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: می توان با کنترل از راه دور، زاویه تخت را به سه حالت مناسب برای خوابیدن، مطالعه و تماشای تلویزیون تنظیم کرد؛ درحالی که ورزشکاران نیز می توانند زاویه های قسمت های پا و سر تخت را طبق نیاز و علاقه خود تنظیم کنند.

تشک تخت نیز هوشمند است و زمانی که ورزشکار روی تخت دراز می کشد، تشک به طور خودکار مطابق با انحنای بدن ورزشکار تنظیم می شود تا بدن ورزشکار در راحت ترین حالت قرار گیرد.

این تخت هوشمند همچنین مجهز به حسگرهای پیچیده‌ای است که می‌تواند داده‌های علایم بدن ورزشکار را ضبط کرده و ضربان قلب و سیگنال‌های تنفسی ورزشکار و داده‌های خواب او را تحت نظارت قرار دهد و بر اساس این داده ها، یک گزارش پیش‌بینی سلامت ورزشکار را برای مربی تهیه کند.

تخت های تهیه شده برای ورزشکاران المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن می توانند با استفاده از داده ها پیام هشدار اولیه برای جلوگیری از حوادث اضطراری را برای مقام های مسئول این مسابقات ارسال کنند.

بازی های المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ از ۴ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ ( ۱۶ بهمن تا ۲ اسفند ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و پس از آن بازی های پارالمپیک برگزار می شود.

برچسب‌ها المپیک زمستانی جمهوری خلق چین فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیک زمستانی جمهوری خلق چین فناوری المپیک زمستانی جمهوری خلق چین فناوری المپیک زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور