Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم داستانی"اسفوماتو" ساخته امیر علی میردریکوند هنرمند اندیمشکی به سی هشتمین دوره جشنواره کودک و نوجوان شیکاگو راه یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، جشنواره کودکان شیکاگو یکی از مهمترین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان و اولین جشنواره فیلم کودک واجد شرایط آکادمی اسکار در جهان است که با هدف نمایش بهترین و خلاقانه ترین فیلم های بین المللی برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف این جشنواره نمایش فیلم‌هایی است که علاوه بر سرگرم کننده بودن مخاطبان را نیز به چالش بکشاند تا دیدگاه‌های خود را گسترش دهند.

سی و هشتمین دوره این جشنواره که  به دو حالت آنلاین و حضوری انجام می شود از پنجم تا چهاردهم نوامبر(14 تا 23 آبان ماه جاری) در شیکاگو برگزار خواهد شد.

فیلم مستند"اسفوماتو" به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعلی میردریکوند، به این جشنواره راه یافته است.

داستان این فیلم روایتگر یک خانواده روستایی است که فرزند ارشدشان در امور زندگی بسیار به آنها کمک می کند، اما در ادامه با مشکل و موانعی روبرو می شود.

مراحل پیش تولید و تصویر برداری این اثر طی سال های ۹۷ و ۹۸ در اندیمشک و روستاهای اطراف آزاد راه خرم زال انجام شد.

این اثر سینمایی داستانی علاوه بر این جشنواره، به جشنواره فیلم مسلمانان در استرالیا که از نهم تا چهاردهم نوامبر(18 تا 23 آبان ماه جاری) برگزار می شود، راه یافته است.

لازم به ذکر است، امیرعلی میردریکوند با فیلم های اسفوماتو، دیجامه، چهار دقیقه سکوت، رهایی و عبور از مه بیش از یکصد و پنجاه حضور در جشنواره های داخلی و خارجی داشته و بیش از سی عنوان از این جشنواره ها کسب کرده است.

 اسفوماتو به عنوان آخرین اثر این هنرمند اندیمشکی، با بیش از شصت حضور بین المللی، هیجده عنوان جایزه را به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان فیلمساز اندیمشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!

رئیس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه شیکاگو در پاسخ به دروغ پردازی‌های مجری بی بی سی علیه انتفاضه دانشجویی در آمریکا گفت: در دانشگاه شیکاگو شعار یهودی ستیزانه‌ای نشنیده‌ام، به نظر من این ادعا، ادعای خیلی مضحکی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • فیلم| زنجیره انسانی دانشگاه شیکاگو برای حمایت از غزه
  • فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است