Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:07:48 GMT

مهدوی‌کیا به جزئی‌ترین مسایل توجه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۰۰۰

مهدوی‌کیا به جزئی‌ترین مسایل توجه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال بهرام رضائیان درباره عملکرد تیم امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا گفت: این تیم بعد از وقفه‌ای دو ساله با کادر فنی مجرب تشکیل شد و با اینکه زمان کوتاهی برای آماده سازی در مسابقات مقدماتی داشت، اما فدراسیون فوتبال از آغاز تشکیل این تیم امکانات لازم و موارد مورد نیاز را با توجه به برنامه‌های کادر فنی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشاهدات خودم باید بگویم کادر بسیار دلسوز و پرانرژی در کنار این تیم شکل گرفته که با هدایت مهدی مهدوی کیا به جزئی‌ترین موضوعات توجه دارند. بازیکنان هم این شرایط را به خوبی درک کرده‌اند و همدلی خوبی ایجاد شده که امیدوارم با دعای خیر مردم شریف ایران شاهد ادامه موفقیت‌ها و درخشش تیم ملی امید باشیم.

عضو هیأت رئیسه با اشاره به صعود مقتدرانه تیم امید در این مسابقات گفت: از همین امروز باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و اردوهای خوب آماده سازی تیم امید را در دستور کار قرار دهیم تا با تدارک گسترده وارد رقابت‌های نهایی شویم. یکی از برنامه‌ها و اهداف مهم فدراسیون صعود تیم امید به المپیک پاریس است. امیدوارم با راهیابی به المپیک طلسم شکنی کنیم.

وی اضافه کرد: نام این تیم امید است و همه باید بدانیم که حمایت از این تیم وظیفه ملی ما است. هر چند معتقدم که حمایت از جوانان این مرز و بوم تحت هر شرایطی وظیفه ملی است و مطمئنا آنها هستند که آینده فوتبال ایران می‌سازند. بدون شک مهدوی کیا و دستیاران وظایف خود را به نحو احسن همانطور که در این مرحله از مسابقات شاهد بودیم، انجام خواهند داد و ما هم وظیفه داریم پشتیبان آنها باشیم.

رضائیان با اشاره به پرواز اختصاصی تیم امید در این مسابقات گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی برای تیم امید پرواز اختصاصی در نظر گرفته شد و به صورت مستقیم به مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا اعزام شد. همچنین برگزاری اردوهای منظم پیش از اعزام به تاجیکستان با توجه به زمان کوتاهی که این تیم داشت از دیگر اقدامات مناسب این مدت بود که تمامی این موارد بدون تردید با مساعدت عزیزی خادم میسر شد. باید یادآوری کنم ملی‌پوشان کشورمان لایق بهترین‌ها هستند و هر آنچه که در توان فدراسیون فوتبال باشد برای پیشرفت و رشد تیم امید انجام خواهیم داد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون با تاکید تعامل بسیار خوب میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه طبق سنوات گذشته در این دوره شاهد حمایت‌های بی دریغ کمیته ملی المپیک از تیم ملی امید کشورمان بودیم. کمیته ملی المپیک همکاری شایسته‌ای با فدراسیون فوتبال در فرآیند آماده سازی این تیم داشت که بخشی از صعود تیم از مرحله مقدماتی حاصل این همکاری مشترک بوده است و امیدواریم همین روند در مرحله نهایی با وسعت بیشتری ادامه پیدا کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در پایان یادآور شد: شور و اشتیاقی که با صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر رخ داد، باعث شادی دل ٨۵ میلیون نفر از مردم ایران شد. هیچ چیزی مانند فوتبال نمی‌تواند چنین اثری داشته باشد و امیدوارم این اتفاق با صعود تیم فوتبال امید ایران به المپیک پاریس تکرار شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال مهدی مهدوی کیا تیم فوتبال امید ایران بهرام رضاییان تیم فوتبال امید ایران فوتبال مهدی مهدوی کیا فدراسیون فوتبال تیم امید صعود تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!

سرمربی تیم فوتبال امید مقاومت بسیج گفت که در مسابقات رده‌های پایه گاهی اوقات تماشاگران با سلاح سرد در ورزشگاه حاضر می‌شوند. - اخبار ورزشی -

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تعلیق تمامی مسابقات لیگ 2 تهران بعد از ضرب و شتم داور اظهار داشت: هر چقدر از لیگ برتر فاصله می‌گیرید، مسائل عجیب و غریب در فوتبال ما بیشتر می‌شود. 10 سال است که بدون وقفه در سطح پایه کار می‌کنم و 20 مورد از چنین مواردی جلوی چشمم اتفاق افتاده است. واقعاً لازم است که هیئت فوتبال تهران، کمیته داوران و مراجع ذیصلاح به مسئله ورود و با آموزش، توجه و تنبیهات مناسب از چنین موضوعاتی پیشگیری کنند.

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

وی افزود: داوران جزو اقشار زحمتکش جامعه هستند و اکثریت آنها بسیار خوب کار می‌کنند اما باید به بحث داوری رسیدگی شود. بعضی داوران خیلی مغرضانه سوت می‌زنند. ما در تیم امید مقاومت بسیج بارها از بحث داوری لطمه دیدیم با اینکه بیشتر داوران انسان‌های شریف و زحمتکشی هستند. برخی اشتباهات غیرقابل اجتناب است؛ اما داوری نباید مغرضانه صورت بگیرد. حضور ناظران ویژه داوری، افزایش آموزش‌ها و حقوق داوران به ما کمک خواهد کرد. ضربان قلب بازیکنان جوان بالا است و اگر داور 4 صحنه اشتباه سوت بزند، امکان بروز رفتاری خارج از شأن وجود دارد. تیم‌ها و مربیان باید از نظر روحی- روانی روی تیم خودشان کار کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

سرمربی تیم امید مقاومت بسیج عنوان کرد: گاهی اوقات خانواده‌ها و طرفداران تیم‌ها روی سکوها مستقر می‌شوند و بعد از بروز احساسات و عواطف‌شان نسبت به بازیکنان تیم‌ رقیب، شاهد درگیری‌های بسیار شدید هستیم. این موارد کم نیست. با این تدبیر که محل استقرار تماشاگران میزبان و میهمان جدا باشد، خیلی از حواشی کاهش پیدا می‌کند. قبل از ورود به فضای زمین مسابقه حتماً وسایل همراه افراد چک شود.

برزگر یادآور شد: بعضی اوقات افرادی که شرایط مناسبی ندارند و به همراه خود وسایل غیرمجاز  و سلاح سرد مانند قمه و... همراه دارند روی سکوها مستقر می‌شوند و داوران را تهدید می‌کنند. مثلاً می‌گویند بعد از مسابقه همدیگر را می‌بینیم. خواه یا ناخواه داور از این جهت تحت فشار روحی- روانی قرار می‌گیرد و روی قضاوتش تأثیرگذار خواهد بود. داوری که قرار است مبلغ معینی حقوق دریافت کند با خود فکر می‌کند مگر می‌خواهم چقدر حقوق بگیرم که عضوی از بدنم ناقص شود. این موارد است که باید مراجع ذیصلاح به آنها رسیدگی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که زیرساخت‌ها و محل برگزاری مسابقات سطوح پایین‌تر فوتبال چه میزان در شرایط روحی- روانی و بروز خشونت تأثیرگذار است، تصریح کرد: به این موضوع هم باید توجه‌ای ویژه‌ شود. یکی از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات در میان کوره‌های آجرپزی و زمین واقع در پارک قرار دارد. هر تماشاگری با هر نوع برخوردی می‌تواند از پشت فنس‌ها شاهد بازی باشد. چنین مسائلی قطعاً تأثیر منفی دارد و زمینه بروز خشونت را فراهم می‌آورد. در بعضی ورزشگاه‌ها فاصله رختکن تا زمین زیاد است و اگر بخواهند به راحتی می‌توانند به داوران و اعضای تیم‌ها صدمه بزنند. بنابراین باید در کنار افسران امنیتی کنار زمین، از نیروهای انتظامی روی سکوها و اطراف ورزشگاه هم به خوبی بهره‌ برد.

سرمربی تیم امید مقاومت بسیج گفت: این مسائل زیرساختی را به مسئولان منتقل کردیم؛ اما می‌گویند چون تعداد تیم‌ها زیاد و زمین برگزاری مسابقات کم است. لزومی ندارد که این حجم بازی با این تعداد سهمیه برگزار شود. باید امتیازات باشگاه کمتری به افراد فروخته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال