Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان کاشان ضمن اشاره به وقوع چندین فقره کلاهبرداری از سوی تورگردان‌های غیرمجاز گفت: با تورگردان‌های غیرمجاز حقیقی و حقوقی برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، روح‌الله دهقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن انتقاد از فعالیت برخی از فعالان غیرمجاز گردشگری اظهار داشت: برخی افراد حقیقی و حقوقی در حوزه تورگردانی در کاشان به صورت غیرمجاز فعال هستند و این موضوع برای برخی گردشگران مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با این افراد حقیقی یا حقوقی مطابق با قانون برخورد لازم صورت می‌پذیرد، افزود: مطابق مواد یک، دو و سه آئین‌نامه نظارت بر تامین فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و زیارتی مصوب 27 خرداد 1380هیات وزیران تمامی فعالیت تورگردانی باید با اخذ مجوز بند "ب" و توسط دفاتر مجاز صورت پذیرد و بر همین اساس از ادامه فعالیت افراد متخلف و فاقد مجوز اکیدا جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه شهروندان از خرید بسته‌های سفر از افراد غیر مجاز خودداری کنند، ابراز داشت: شهروندان تور و اقامت خود را صرفا از دفاتر و مراکزی که دارای مجوز معتبر از اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هستند، خریداری کنند.

مازندران به عنوان پایتخت گردشگری 2022‌ ‌معرفی شد‌مسیر پرداخت تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنان ناهموار است500 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های گردشگری اردبیل اختصاص یافت

وی ضمن اشاره به وقوع حوادث تلخ برای شهروندان کاشانی با خرید بسته های گردشگری از افراد غیرمجاز گفت: خرید بسته‌های سفر از افرادسودجو و غیر مجاز در ماه‌های اخیر باعث غرق شدگی فرزندان یکی از همشهریان و کلاهبرداری از تعداد زیادی از مردم شریف کاشان شده است.

دهقانی ضمن اشاره به شکایت شهروندان به دلیل خدمات بی‌کیفیت ارائه شده توسط این افراد و نبود بیمه، راهنما و حمل و نقل تصریح کرد: بر اساس اعلام مسئولان میراث فرهنگی کاشان 103 واحد گردشگری مجاز در کاشان فعالیت دارند به نحوی که 21  واحد به عنوان دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی به عرضه خدمات مشغول هستند.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد