Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حجت مدنی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت در چند روز اخیر همکاران ما با تلاش جهادی سعی کردند تا جایگاه‌های سوخت را به روال عادی خدمات‌رسانی بازگردانند.

وی تصریح کرد: از ۷۴ جایگاه سوخت در استان هم اکنون ۶۸ جایگاه نسبت به عرضه سوخت یارانه‌ای با کارت سوخت اقدام می‌کنند و در ۲۴ ساعت آینده مشکل ۶ جایگاه باقی مانده در شهرهای مختلف استان نیز رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت منطقه‌ای نفت اردبیل گفت: تنها مشکل برنامه نرم‌افزاری و ارتباط با داده‌های مرکز کشور برای ۶ جایگاه باقیمانده است که با تلاش همکارانمان در بخش فنی سعی و تلاشمان بر این است تا فردا مشکل تمامی جایگاه‌ها را رفع و آنها را به وضعیت عادی در ارائه خدمات به مردم بازگردانیم.

مدنی به حواشی ایجاد شده و طرح مباحث غیر واقع‌بینانه در برخی از سایت‌ها و کانال‌ها اشاره کرد و افزود: ما از رسانه‌ها که به موقع گزارش‌ها و اطلاعیه‌ها را منعکس کردند، قدردانی می‌کنیم که این امر خود به افزایش آرامش مردم و صبوری مردم کمک کرد تا ما بتوانیم در این مقطع از بحران به وجود آمده به سلامت عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حالی که در کشور میانگین ترمیم وضعیت جایگاه‌ها ۷۵ درصد است، در استان اردبیل ما توانستیم وضعیت عرضه بنزین با کارت سوخت را به ۹۵ درصد برسانیم که انتظار می‌رود با همراهی مردم دیگر شاهد مشکلات و نارسایی‌ها در ارائه خدمات نباشیم.

مدنی در مورد سوخت مازاد وعده داده شده برای آبان ماه و اعمال آن در کارت سوخت‌ها اضافه کرد: با پیگیری وزارت نفت قرار است این وعده تا پایان آبان ماه تحقق پیدا کند که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌ها انجام شده و مردم در جریان امر قرار خواهند گرفت.

مدیر شرکت منطقه‌ای نفت اردبیل بیان کرد: با تلاش و پیگیری مسئولان استانی ما توانستیم به موقع مشکل به وجود آمده را رفع کنیم و تلاشمان بر این خواهد بود تا در این فرآیند فعالیت‌ها و روند کار شرایط مطلوب‌تری به خود بگیرد.

کد خبر 5340607

منبع: مهر

کلیدواژه: جایگاه سوخت بنزین اردبیل کارت سوخت حجت مدنی وزارت نفت ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه بنزین جایگاه سوخت واکسن کرونا عکس استانها گرگان پمپ بنزین اردبیل پدافند غیرعامل کارت سوخت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد