Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@13:30:14 GMT

آلابا: مقایسه من با راموس آزارم نمی دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۲۴۹

مدافع اتریشی رئال مادرید می گوید به خاطر مقایسه شدن با سرخیو راموس ناراحت نمی شود.

داوید آلابا معتقد است سبک بازی او با سرخیو راموس بسیار تفاوت دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از کیکر، داوید آلابا، مدافع اتریشی سابق باشگاه بایرن مونیخ در تابستان جاری  در انتقالی آزاد به رئال مادرید آمد و سرخیو راموس، مدافع کهنه کار مادریدی ها هم نیز با به پایان رسیدن قراردادش به پاری سن ژرمن رفت تا آلابا به نوعی جانشین راموس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع 29 ساله از زمان حضورش در رئال مادرید نقشی کلیدی در قلب دفاع رئال مادرید داشته است و بسیاری او را با راموس مقایسه می کنند. با این حال آلابا می گوید علاقه ای به این مباحث ندارد چرا که سبک بازی او و راموس بسیار متفاوت است. آلابا در این باره به کیکر گفت:

به رئال مادرید آمدم تا داستان خودم را بنویسم و بازی خودم را انجام دهم. مقایسات بارها انجام شده است اما این مسائل مرا آزار نمی دهد. مردم با این ماجرا که من اینجا هستم و فوتبالم را انجام می دهم و می خواهم داستان خودم را بنویسم کنار آمده اند. ما بازیکنانی با سبک متفاوت هستیم و مقایسه کردن ما با یکدیگر کار بسیار دشواری است.

آلابا در 13 بازی رئال مادرید یک گل زده و دو پاس گل داده است. 

 

همچنین بخوانید:

داوید آلابا از تفاوتی کوچک میان رئال مادرید و بایرن مونیخ می گوید

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم آجورلو: قول می دهم غیر از حق پخش، بالای هزار میلیارد تومان برای استقلال پول در بیاورم رکورد ادامه دار پرسپولیس؛ دو سال با یک باخت خانگی و یک باخت خارج از خانه داوید آلابا از تفاوتی کوچک میان رئال مادرید و بایرن مونیخ می گوید 10 برد و 1 تساوی؛ بهترین شروع تاریخ میلان در سری آ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (70.4MB)

دیگر خبرها

  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!