Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی کیا از آخرین وضعیت تیم ملی امید می گوید

مهدی مهدوی کیا می گوید کشورهای دیگر سرمایه گذاری خوبی در رده امیدها داشته اند.

به گزارش طرفداری، گفتگوی مهدی مهدوی کیا با تسنیم را می خوانید:

زمانی که تیم زیر 23 سال را تحویل گرفتید، زمان زیادی برای آماده‌سازی این تیم نبود، با این حال توانستید مقتدرانه صعود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شرایط تیم و نحوه آماده‌سازی می‌گویید؟

با توجه به اینکه کار را دیر شروع کردیم، بازی تدارکاتی بین‌المللی هم نداشتیم و خیلی از بچه‌ها برای اولین بار کنار هم بازی می‌کردند. پنج شش جلسه تمرین کنار هم داشتیم و کار واقعاً سخت بود. به خصوص در بازی مقابل تاجیکستان که بازیکنانش چندین سال است کنار هم بازی می‌کنند. بازیکنان این تیم از رده نوجوانان با هم بودند، شاکله اصلی تیم استقلال تاجیکستان و تیم ملی این کشور هستند و از طرفی شرایط میزبانی و بازی روی چمن مصنوعی هم به سودشان بود. با این حال توانستیم با 9 امتیاز از این گروه صعود کنیم که اتفاق خوبی بود.

از این تیم رضایت داشتید و در برنامه ریزی انجام شده، خروجی کار خوب بود؟

خب مسلماً ما احتیاج به زمان بیشتری داریم و باید بازی تدارکاتی زیادی داشته باشیم چون در هر بازی با تیمی جوان به زمین آمدیم که تقریباً از ترکیب 11 نفره ما 9-8 بازیکن، زیر 21 سال بودند که سن آنها با المپیک 2024 پاریس همخوانی دارد. امیدوارم که در آینده بتوانیم اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم، تا شرایط بهتری را هم تجربه کنیم.

برای تشکیل این تیم، تمریناتی با حضور نفرات مختلف انجام شد تا ابتدا لیست 50 نفره‌ای شناسایی شود، با این حال ممکن است نفرات دیگری باشند که هنوز شناسایی نشدند و در آینده به تیم اضافه شوند؟

همانطور که می‌دانیم فرصت کمی داشتیم و در این زمان کم  سعی کردیم نفرات مدنظرمان را انتخاب کنیم. یک سری مشکلات هم داشتیم که خب زمان اردوها در فیفادی نبود و برنامه کاری ما نیز به هم ریخت. با این حال به این بازیکنان اعتقاد دارم و این را هم باید بگویم که در بازی آخر، بخش زیادی از تیم ما به ویروس سرماخوردگی مبتلا شدند که حتی چند بازیکن نتوانستند برای بازی به ورزشگاه بیایند. چند بازیکن هم بابت سرماخوردگی حالت صد درصد را نداشتند، با این حال توانستیم بازی را ببریم.

برای آماده‌سازی تیم، صحبت از برگزاری تورنمنتی در قطر است. این اردو چه زمانی قطعی خواهد شد و آیا تیم‌های حاضر مشخص شده‌اند؟

رایزنی‌هایی کردیم تا بتوانیم اردوهای خوبی داشته باشیم و همچنین چند بازی تدارکاتی خوب را تجربه کنیم. برای کسب تجربه باید به این تیم کمک شود و در حال رایزنی برای برگزاری تورنمنتی با حضور سه چهار تیم خوب هستیم. با قطر و کره جنوبی صحبت کردیم و شاید یک تیم دیگر هم رایزنی انجام شود تا تورنمنتی سه یا چهار تیمی داشته باشیم. ما نیاز به اردوهای زیادی داریم که تا خرداد ماه و مسابقات جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به آمادگی و هماهنگی خوبی برسیم. البته فقط می‌خواهیم روی بازیکنان جوان کار کنیم تا آنهایی به تجربه برسند که می‌توانند در المپیک به ما کمک کنند.

برای مسابقات انتخابی المپیک زمان زیادی باقی مانده است. فکر می‌کنید این بار بتوانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم که طلسم 48 ساله شکسته شود؟

رسیدن به المپیک کار سختی است و اگر راحت بود، این همه زمان نمی‌برد. به خصوص اکنون که همه کشورها در حال کار و تلاش هستند، سرمایه گذاری می‌کنند و تیم‌هایی را می‌بینیم در سطح آسیا پیشرفت کرده‌اند که شاید هیچ وقت فکر نمی‌کردیم در فوتبال آسیا کاری از پیش ببرند. قطعاً کار ما هم سخت است، اما باید تا دو سال آینده یک برنامه ریزی خوب داشته باشیم که اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توان امیدوار بود. اگر مشکلات تعامل با باشگاه‌ها، مسائل خروج از کشور بازیکنان و همه مشکلاتی که قبلاً بوده،‌ این بار نباشد، خیلی شرایط بهتر خواهد شد.

پس از انتخاب شما به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال، شاید خیلی‌ها دوست نداشتند حتی شما در این مرحله موفق شوید و حاشیه‌هایی هم ساختند. آیا این حواشی به گوش شما می‌رسید و روی کارتان اثر داشت؟

تلاش ما این بود که فقط روی کار خودمان تمرکز کنیم و اعتقاد داریم باید کار درست را انجام داد. به بقیه مسائل حاشیه‌ای کاری ندارم و همیشه برای موفقیت تلاش می‌کنم. بازهم برای آنهایی که این تیم دوست دارند و می‌خواهند نتیجه بگیرد، تلاش می‌کنیم.

جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا خردادماه برگزار خواهد شد و بعد از آن هم تیم باید آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 شوید. برنامه‌ریزی برای این مسابقات چگونه است؟

هدف ما حضور با بازیکنان جوان در این دو تورنمنت است و حتی اگر تیم‌های دیگر بخواهند با بازیکنان بزرگ‌تر به این مسابقات بیایند، برای ما اهمیت ندارد، چون هدف ما صعود به المپیک است و با بازیکنان جوان به این مسابقات می‌رویم که آنها صاحب تجربه و هماهنگی شوند. به این بازی‌ها نیز به عنوان تورنمنت تدارکاتی نگاه خواهیم کرد تا به خوبی محک بخوریم.

در پایان صحبتی مانده است که داشته باشید؟

فقط از همه تشکر می‌کنم که در این مسیر به ما کمک کردند و به ما انرژی مثبت دادند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم آجورلو: قول می دهم غیر از حق پخش، بالای هزار میلیارد تومان برای استقلال پول در بیاورم رکورد ادامه دار پرسپولیس؛ دو سال با یک باخت خانگی و یک باخت خارج از خانه داوید آلابا از تفاوتی کوچک میان رئال مادرید و بایرن مونیخ می گوید 10 برد و 1 تساوی؛ بهترین شروع تاریخ میلان در سری آ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا بازیکنان جوان داشته باشیم برنامه ریزی زیر 23 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست