Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی اظهار داشت: برابر موافقت اعلامی مورخ ۱۴۰۰/۸/۲ مقام معظم رهبری که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر نور و رحمت و امام جعفر صادق(ع) با عفو و تخفیف مجازات تعداد۱۴۵ نفر از محکومان حبس محاکم استان موافقت کرد که از این تعداد۸۳ نفر با شمول عفو از زندان آزاد و تعداد۶۲ نفر هم مشمول تخفیف مجازات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده این محکومان ابتدا در کمیسیون عفو استان طرح و پس از حصول شرایط به کمیسیون مرکزی قوه قضائیه ارسال شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: پس از موافقت کمیسیون ریاست معظم قوه قضائیه پیشنهاد عفو را به محضر مقام معظم رهبری ارسال که با موافقت ایشان ۱۴۵ نفر در استان مشمول عفو و تخفیف اعلامی رهبر معظم انقلاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مقام معظم رهبری آزادی رهبری عفو رهبری آزادی زندانی تخفیف مجازات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری‌های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند