Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@08:01:37 GMT

دیدار سفیر عربستان با سمیر جعجع

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۴۵۹

دیدار سفیر عربستان با سمیر جعجع

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: «ریچارد قیومجیان» مسئول روابط خارجی حزب نیروهای لبنانی در گفتگو با شبکه الجدید گفت: سفیر عربستان پیش ما آمد تا خبر دهد که کشورش از او خواسته لبنان را ترک کند و اطمینان داد که با روی باز از لبنانی های مقیم کشورهای حاشیه خلیج(فارس) استقبال می شود.

وی افزود: توییت «نقطه روی سطر» که توسط سفیر عربستان نوشته شده بود، به این معناست که پیمانه پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیومجیان با اشاره به اینکه استعفای جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان فراموش شده است، عنوان کرد: میشل عون رئیس جمهوری لبنان باید حزب الله را تحت پیگرد قرار دهد و از آن بپرسد که دلیل حضور هزار نیرویش در لبنان چیست؟ اگر می خواهد شبعا را آزاد کند، بگذارید این کار را بکند.

سفیر عربستان سعودی در پی بحران اخیر با لبنان، این کشور را ترک کرد.

بحران عربستان و لبنان پس از آن بالا گرفت که جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در سخنانی گفته بود که جنگ علیه یمن پوچ است و باید متوقف شود. او همچنین گفته بود که عربستان باید تعدی به یمن را متوقف کند.

گفتنی است حزب القوات اللبنانیه از احزاب لبنانی به رهبری سمیر جعجع است که همواره از عربستان دفاع می کند. این حزب هفته گذشته توسط اداره تحقیقات ارتش لبنان متهم اصلی تیراندازی به معترضان لبنانی در بیروت شناخته شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور قرداحی ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرامرزی به عنوان رایزن جدید ایران در کاراکاس امروز شنبه هشتم اردیبهشت با حضور سفیر ایران در محل سفارت فعالیت‌های فرهنگی خود را آغاز کرد.

در این مراسم حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد.

فرامرزی نیز به تشریح برنامه‌های خود در اداره رایزنی پرداخت و ابراز امیدواری کرد در دوره خود از هیچ تلاشی در جهت ارتقای روابط فرهنگی میان تهران و کاراکاس فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090220 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!