Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:26:38 GMT

کمپ تیم‌های ملی بیس‌بال راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۴۶۵

کمپ تیم‌های ملی بیس‌بال راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایرنا، «هومن منصوریان» رییس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور گفت: برای توسعه بیس‌بال در کشور نیاز مبرم داریم که چند آکادمی تاسیس شود و در تلاش هستیم که در مجموعه انقلاب کرج کمپ تیم‌های ملی را راه‌اندازی کنیم.

وی اظهار داشت: بیش از دو سال و نیم است که پیگیر تعیین وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب کرج هستیم و یک طرح جامع و کامل را برای تاسیس و راه اندازی این کمپ به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ارائه داده ایم ولی متاسفانه بارها با موانع مختلف مواجه شده‌ایم و این بیشتر بخاطر تغییرات در مدیریت این اداره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان گفت: قرار است که اداره کل این مجموعه را به هیات انجمن‌های ورزشی استان البرز واگذار کند و ما از طریق هیات برای گرفتن این مجموعه و تجهیز و تاسیس کمپ تیم‌های ملی بیس‌بال اقدام خواهیم کرد. در این خصوص بزودی جلسه‌ای با هیات انجمن‌های ورزشی برگزار می‌کنیم تا شرایط واگذاری را بررسی کنیم.

رییس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران با تاکید بر لزوم حمایت دستگاه ورزش کشور از راه‌اندازی این پروژه، گفت: بیس‌بال یک رشته المپیکی پرمخاطب است و باید حداقل یک کمپ برای تیم‌های ملی خود داشته باشد. از وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و هیات انجمن‌های ورزشی این استان درخواست دارم که در این راه ما را حمایت کنند.

وی در خصوص وضعیت چمن این مجموعه اذعان داشت: زمین چمن این استادیوم قابلیت بازی بیس‌بال را دارد و حتی ما از یک تیم کارشناسی که مسوولیت ارزیابی ورزشگاه آزادی تهران را داشته درخواست کردیم که شرایط چمن را بررسی کند و فقط بعضی از نقاط این زمین نیاز به اصلاحات دارد که قطعا این نقایص را برطرف خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیسبال و سافت بال فدراسیون انجمن های ورزشی وزارت ورزش و جوانان تیم های ملی راه اندازی بیس بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک

استاندار قزوین، گفت: استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش که به مناسبت بزرگداشت روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست‌اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است. 

وی گفت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است، اما  با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملا حرفه ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

اعلایی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملا حرفه‌ای تیم‌داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هر چند که متاسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی‌رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است، ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه ای در این ورزشگاه کار می کنند که انگار خانه خود را می سازند.

وی بیان کرد: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

اعلایی اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته