Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: سامانه بارشی که از روز شنبه کل استان را دربر گرفته بود، بارش‌های مطلوبی بدنبال داشت.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته، شهرستان پیرانشهر با ثبت حدود ۳۹ میلی متر بارندگی، بیشترین میزان بارش استان را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی مهاباد تصریح کرد: بعد از پیرانشهر، شهر‌های ارومیه با ۳۱.۲ میلی متر، اشنویه با ۲۴.۷ میلی متر، نقده با ۲۲.۹ میلی متر و مهاباد با ۲۲ میلی متر قرار دارند.

محمدپور با بیان اینکه این سامانه بارشی برای کشاورزان منطقه مطلوب بوده، اضافه کرد: از فردا سامانه بارشی دیگری نیز منطقه را فرا می‌گیرد و تا روز جمعه کل آذربایجان غربی و به ویژه جنوب استان را دربرخواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به ثبت خشک‌ترین مهر و آبان در مهاباد در سال ۱۳۸۹ با ۴.۸ میلی متر بارندگی، گفت: بارش در مهر و آبان سال جاری تا امروز کمتر از نرمال بوده، ولی در صورت ادامه بارش‌ها تا پایان آبان به میانگین نرمال نزدیک می‌شویم و شاید بارندگی‌ها از نرمال هم فراتر برود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مهاباد بارش باران میزان بارندگی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟