Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هادی امیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع مشکل آنتن دهی یک شهرک صنعتی و سه روستا با بیش از پنج هزار نفر جمعیت برطرف شده است.

وی اظهار داشت: همه تجهیزات دکل مخابراتی این منطقه به سرقت رفته بود که با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و خرید تجهیزات جدید مشکل آنتن دهی این روستاها و شهرک صنعتی برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری یکی از مشکلات دکل های مخابراتی استان را سرقت تجهیزات دکل ها دانست و گفت: بیشتر تجهیزات مورد نیاز از خارج تامین می شود که به دلیل تحریم ها، راه اندازی مجدد این دکل ها به سختی صورت می گیرد.

وی یکی از راه حل های این مشکل را مکان یابی جدید این دکل ها عنوان کرد و گفت: تلاش می شود دکل ها به مکان های امن تر منتقل شود.

امیری گفت: در حال حاضر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل با امکانات مناسبی که در ایستگاه ها تدارک دیده اند از لحاظ آنتن دهی مشکلی ندارند و مردم می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

امیری بیان کرد: این روستاها دارای تعداد زیادی دانش آموز بودند که به دلیل عدم آنتن دهی و تعطیلی مدارس به دلیل رعایت شیوه نامه های کرونایی با مشکلاتی روبرو بودند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این بسیاری از مشاغل این روستاها نیز بر پایه تلفن همراه استوار است و حل این مشکل نیازهای مخابراتی این گونه کسب و کارها را نیز برطرف کرده است.

امیری تاکید کرد: بیش از ۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش اینترنت برخوردارند و بخش بسیاری از روستاهای استان از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند.

تاکنون ۹۲۰ سایت تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.

هم اکنون ۱۳۹ هزار و ۳۸۳ شماره همراه اول دائمی و یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۶۰ شماره همراه اعتباری به متقاضیان واگذار شده است، به عبارت دیگر هم اکنون حدود ۲ برابر جمعیت استان شماره تلفن همراه در اختیار شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی است.

کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد تلفن همراه شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تلفن همراه شرکت مخابرات ایران کهگیلویه و بویراحمد تلفن همراه شرکت مخابرات ایران کهگیلویه و بویراحمد تلفن همراه آنتن دهی دکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد