Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@17:29:53 GMT

انگلیس، شهریه دانشجویان را کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۵۷۷

به گزارش گرداب، روزنامه گاردین در رابطه با مسائل بحث برانگیز پیرامون کاهش شهریه در دانشگاه‌های انگلیس نوشته است: منابع آگاه می‌گویند که بحث‌های جدی در سران انگلیس انجام شده که نشان می‌دهد شهریه دانشگاه‌های انگلیس می‌تواند از ۹ هزار و ۲۵۰ پوند، (۱۲ هزار و ۷۰۰ دلار) به "۸ هزار و ۵۰۰ پوند (۱۱ هزار و ۷۰۰ دلار) کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته شده مقامات خزانه‌داری و دپارتمان آموزش انگلیس گفتگو‌هایی را پیرامون کاهش احتمالی شهریه دانشگاه‌های این کشور انجام داده‌اند.

اعلام تغییرات در نظام آموزش عالی انگلیس پس از سال ۲۰۱۹ میلادی است که در آن زمان اعلام شد شهریه‌ها باید از ۹ هزار و ۲۵۰ پوند به ۷ هزار و ۵۰۰ پوند کاهش یابد. این در حالی است که خزانه داری انگلیس کاهش شهریه‌ها را به ۸ هزار و ۵۰۰ پوند اعلام کرده است.

در این میان، مؤسسه "Universities UK" که یک موسسه حامی دانشگاه‌های انگلیس بوده و صدای ۱۴۰ مؤسسه آموزش عالی این کشور است، اخیرا اعلام کرده که ۹۵ میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس کمک کرده و از بیش از ۸۱۵ هزار شغل پشتیبانی کرده است.

این مؤسسه به دولت انگلیس اعلام کرده که باید اعطای بودجه پایدار به دانشگاه‌ها را حفظ کند و از دانشجویان محروم حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

رئیس مؤسسه "Universities UK" گفته: اکنون زمان آن رسیده که دولت، از قدرت دانشگاه‌های درجه یک استفاده کند و با ما همکاری کند تا این اطمینان حاصل شود که دانشگاه‌ها از بودجه مناسبی برای رشد اقتصادی، ایجاد مشاغل جدید و بهبود فرصت‌ها برای افراد در هر سنی و در هر زمینه‌ای استفاده می‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه

دریافت 4 MB کد خبر 6092620

دیگر خبرها

  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت