Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@11:53:43 GMT

احتمال جدایی مهاجم تازه‌وارد آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۶۹۳

احتمال دارد محمدرضا آزادی مهاجم جوان استقلالی‌ها خواهان جدایی از این تیم شود.

خبرگزاری میزان - ورزش سه نوشت: محمدرضا آزادی مهاجم جوان استقلالی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد، حالا با توجه به حضور مهاجمان پرتعداد نگران آینده اش است.

استقلال برای لیگ بیست و یکم مهاجمان زیادی را در جمع خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا آزادی و رودی ژستد ۵ مهاجم تخصصی آبی پوشان هستند و به این جمع گاهی اوقات کوین یامگا هم اضافه خواهد شد.

در چنین شرایطی محمدرضا آزادی که به تازگی به استقلال اضافه شده، ممکن است زمان کمتری برای بازی کردن داشته باشد و به همین خاطر گفته می‌شود او بدش نمی‌آید فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

آزادی ظاهرا صحبت‌هایی را با فرهاد مجیدی نیز در این خصوص انجام داده، اما هنوز موافقت سرمربی را نگرفته است. مجیدی بعد از دیدار با تراکتور در نشست خبری اعلام کرد که اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهد و به نظر می‌رسد در این خصوص مصمم است. سرمربی استقلال درباره نفرات دیگر تیمش نیز چنین موضعی را اعلام کرد و حالا باید دید نظرش درباره تصمیم آزادی ۲۲ ساله چیست.

نکته مهم این است که آزادی در سهمیه زیر ۲۳ سال استقلال است و لیست آبی‌ها را پر نمی‌کند. به همین خاطر بعید است مجیدی اجازه جدایی به او نیز بدهد. هرچند که باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: استقلال مهاجم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مهاجم محمدرضا آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم روستوف، نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن جدید لیگ فوتبال کشور روسیه شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد محبی پس از درخشش در فوتبال روسیه، از سوی برگزارکنندگان لیگ این کشور در کنار بیتلو، موسیف، سالتیکوف، داکو و فیض‌الله‌یف، به عنوان نامزد دریافت جایزه برترین بازیکن تازه‌وارد فوتبال روسیه انتخاب شد. محبی در ۲۹ بازی، ۶ گل و ۵ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

گفتنی است پیش از این سازمان لیگ روسیه نام محمد محبی در میان «100 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال لیگ روسیه» هم قرار داده بود.

 

دیگر خبرها

  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه