Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت‌های وزارت دفاع ترکیه و آمریکا در نظر دارند برای بررسی مسائل مربوط به جنگنده‌های اف-۳۵، نشستی در واشنگتن برگزار کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ان.تی.وی، امروز (دوشنبه) به نقل از منابع آگاه خبر از این نشست داد.

در ماه اکتبر، آنکارا اعلام کرد که آمریکا به ترکیه پیشنهاد خرید جت‌های اف-۱۶ را پس از حذف ترکیه از برنامه اف-۳۵ ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان دو کشور طی چند ماه آینده نشستی را برگزار خواهند کرد. طرفین هفته گذشته نیز در آنکارا برای حل مشکلات مربوط به اف-۳۵ و بحث در مورد مسائل مالی دیدار کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟