Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:49:59 GMT

ماجرای گردشگری کشاورزی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۹۷۵

ماجرای گردشگری کشاورزی چیست؟

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جبار گوهری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه به لحاظ ظرفیت‌های کشاورزی و باغداری از جمله قطب‌های کشور است.

او گفت : باتوجه به تنوع و گستردگی محصولات کشاورزی و باغداری در استان و وجود این محصولات به صورت چهار فصل، این حوزه جذابیت ویژه‌ای برای گردشگران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری افزود: معاونت گردشگری کشور در ادامه مجوز‌های ۱۶ گانه‌ای که صادر می‌کند، به تازگی دستورالعمل گردشگری کشاورزی را به استان‌ها ابلاغ کرده است و برای اجرایی شدن این موضوع، اولین جلسه کمیته فنی گردشگری کشاورزی استان کرمانشاه را برگزار کردیم.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل باید از سوی این اداره کل تنها پروانه بهره‌برداری برای متقاضیان صادر شود، افزود: برای توسعه گردشگری کشاورزی باید برای گردشگران در کنار امکان بازدید، خدمات رفاهی مناسب فراهم شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی گردشگری کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟

کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند