Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:48:06 GMT

خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۱۶۹

خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چگونه از خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین استفاده کنم؟ اصلا وبسایت من به چه خدماتی در زمینه بهینه سازی نیاز دارد؟ برای بهبود رتبه‌های سایتم در میان رقبا چقدر باید هزینه کنم؟ آیا یک استراتژی متناسب با ماهیت کسب و کار من وجود دارد که در مدت زمان کوتاه‌تری سایت من را به سودآوری برساند؟ اگر برای بهینه سازی سایت هزینه کردم اما سایت به درآمد نرسید باید چه اقدامی انجام دهم؟ پاسخ تمامی این سوالات را فقط یک متخصص سئو یا بهینه سازی سایت می‌تواند در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا چگونه می‌توانیم از تجارب و تخصص یک کارشناس سئو در قالب یک جلسه مشاوره سئو بهره‌مند شویم؟! دو راه پیش‌رو دارید: یا به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ یا تیمی که در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می‌کند مراجعه کنید یا اینکه از خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین استفاده کنید. اگر نظر من را بخواهید، راهکار دوم را پیشنهاد می‌کنم.

چرا؟ چون اگر مشاوری که می‌خواهید از او مشاوره دریافت کنید در شهر دیگری باشد، باید هزینه و زمان زیادی را صرف مراجعه حضوری نزد آن مشاور کنید؛ چرا از خدمات مشاوره آنلاین سئو استفاده نکنید؟

چرا حتی با استفاده از خدمات سئو نتیجه مطلوبی نمی‌گیریم؟

رقابت بر سر گرفتن جایگاهی بهتر در نتایج جستجو کاربر تا حدی شدت گرفته است که امکان ندارد سایتی را پیدا کنید بی‌آن که از خدمات بهینه سازی سایت استفاده کند موفق به کسب رتبه و جایگاه خوبی در نتایج جستجو شده باشد. در چنین شرایطی تمام افرادی که یک سایت خدماتی، فروشگاهی، شرکتی و... دارند تمایل دارند که از خدمات سئو در راستای بهبود وضعیت سایت خود بهره‌مند شوند.

اما آیا فکر می‌کنید تمام افرادی که از خدمات سئو استفاده می‌کنند رضایت کامل دارند؟ خیر! بسیار پیش آمده است که صاحبین سایت‌های اینترنتی با اینکه هزینه زیادی برای بهینه سازی خود پرداخت کرده‌اند، اما به نتیجه‌ای که انتظارش را داشته‌اند نرسیده‌اند. این موضوع چندین دلیل دارد:

خدمات سئو را از تیمی غیر متخصص و کم تجربه دریافت کرده‌اند.

پیش از دریافت این خدمات، مشاوره دریافت نکرده‌اند به همین خاطر دید درستی راجع‌به بهینه سازی سایت و نتایج آن ندارند.

با دریافت مشاوره سئو آنلاین با استراتژی پیش روید

استفاده از خدمات سئو بدون یک استراتژی از پیش تعیین شده درست مانند این است که بدون نقشه راه در مسیری ناشناس شروع به حرکت کنید که اصلا نمی‌دانید قرار است شما را به کجا برساند! همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردم دلیل نیمی از نارضایتی‌ها از خدمات سئو، عدم دریافت مشاوره، تعیین استراتژی و تحلیل کسب و کار است. نمی‌توان از یک نسخه یکسان برای تمامی سایت‌های اینترنتی استفاده کرد چراکه ماهیت یک سایت فروشگاهی با سایتی که فقط قصد دارد خدمات یک بیزینس را معرفی کند زمین تا آسمان متفاوت است.

بنابراین پیش از اینکه شروع به استفاده از خدمات سئو کنید، باید استراتژی مناسب کسب و کارتان تهیه و تدوین شود و برای تهیه این استراتژی لازم است که کسب و کارتان ابتدا به خوبی تحلیل شده و رقبای آن، نقاط قوت، نقاط ضعف و... همگی شناسایی شوند. خب چه کسی این اقدامات را انجام می‌دهد؟ یک مشاور بهینه سازی و سئو سایت تمامی این اقدامات را انجام خواهد داد.

در یک جلسه خدمات بهینه سازی سایت چه سوالاتی بپرسیم؟

اگر می‌خواهید از خدمات سئو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید در جلسه‌ای که با مشاور سئو دارید راجع‌به هر چیزی که برایتان مبهم است سوال کنید. عموما افرادی که اطلاعات تخصصی در حوزه بهینه سازی سایت ندارند، انتظار دارند بلافاصله پس از آن که شروع به استفاده از خدمات سئو می‌کنند ترافیک بالایی را تجربه کنند و این دلیل اصلی نارضایتی صاحبان کسب و کار از خدمات سئو است.

اگر در جلسه بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین جواد یاسمی شرکت کنید به تمامی سوالات و ابهامات ذهنیتان پاسخ داده می‌شود. برای روشن‌تر شدن مسیر می‌توانید سوالات زیر را از مشاور سئو بپرسید:

۱. مناسب‌ترین استراتژی برای سایت من با توجه به مدل کسب و کارم چیست؟

۲. آیا تاکنون پروژه بهینه سازی سایتی که مشابه با بیزینس من باشد را داشته‌اید؟

۳. چه مدت زمانی لازم است تا سایت به نتیجه‌ای که می‌خواهم برسد؟

۴. چگونه و با چه استراتژی‌هایی می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم؟

۵. آیا نیاز است که نیروهای فنی مجموعه ما برای بهبود سایت اقدامی انجام دهند؟

با پرسیدن سوالات فوق دید روشن‌تری نسبت به خدمات سئو پیدا خواهید کرد و اطمینان می‌یابید که هزینه‌تان را بیهوه صرف نکرده‌اید.

اهمیت دریافت مشاوره seo پیش از طراحی سایت

آیا هنوز یک سایت اینترنتی برای کسب و کار خود طراحی نکرده‌اید؟ پس دست نگه دارید! بهتر است ابتدا مشاوره ی سئو دریافت کنید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند مشاوره‌ی بهینه سازی سایت قدمی است که باید پس از اجرای فاز طراحی سایت برداشته شود. اما آیا می‌دانستید با طراحی سایت طبق اصول سئو می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌هایی که بعدا باید برای ارتقای رتبه‌های سایت خود بپردازید را کاهش دهید؟

به عبارتی دیگر سایت‌هایی که از همان ابتدا طبق اصول سئو و اصطلاحا سئوبیس طراحی شده‌اند در مدت زمان کوتاه‌تر و با صرف هزینه‌های کمتری به نتیجه می‌رسند. پس پیش از اقدام به طراحی سایت بهتر است از مشاوره سئو بهره‌مند شوید. یک مشاور حرفه‌ای سئو پس از آنالیز رقبا و تحقیق کلمات کلیدی به شما خواهد گفت که برای رسیدن به نتیجه مطلوب دقیقا به چه صفحاتی در سایتتان نیاز خواهید داشت.

چرا من از مشاوره سئو آنلاین استفاده کردم؟

چندی پیش به دنبال یک شرکت فعال در حوزه بهینه سازی سایت‌های اینترنتی بودم که با جواد یاسمی، متخصص مشاوره سئو و خدمات سئو، آشنا شدم. امکان مراجعه به دفتر ایشان را نداشتم اما به راحتی توانستم در یک جلسه مشاوره آنلاین سوالات و درخواست‌های خود را عنوان کرده و پاسخ آن‌ها را دریافت کنم.

استفاده از خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین در هزینه و زمانتان صرفه جویی می‌کند. تصور کنید تنها برای یک جلسه مشاوره نزد یک متخصص بهینه سازی سایت به عنوان مثال به تهران سفر کرده‌اید. در چنین شرایطی اگر با آن مشاور به توافق نرسید فقط زمان و هزینه خود را صرف کرده‌اید. این درحالی‌ست که با مشاوره آنلاین سئو می‌توانید حتی از خارج کشور از خدمات و مشاوره‌های متخصصان که در داخل کشور حضور دارند بهره‌مند شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5341171

منبع: مهر

کلیدواژه: سئو سایت کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار خرید آنلاین کسب و کارهای اینترنتی بازی های رایانه ای کنکور بیمه شخص ثالث قطعات خودرو گروه صنعتی ایران خودرو تولید داخلی آشپزخانه دکوراسیون منزل استخدام سیمان پلاستیک خدمات بهینه سازی سایت طراحی سایت کسب و کار بهره مند یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم