Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:19:17 GMT

انهدام و دستگیری ۱۹ عضو باند شرکت هرمی در ساری 

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۳۰۶

انهدام و دستگیری ۱۹ عضو باند شرکت هرمی در ساری 

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران ، سرهنگ علی قیصری گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با شرکت های هرمی و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیر مجاز در سطح استان، با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده فعالیت یک شرکت هرمی برای پلیس محرز شد و موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده و کنترل نامحسوس و تحقیقات در زمینه فعالیت های شرکت مذکور، محل فعالیت اعضای این باند در یک ساختمان مسکونی در شهر ساری شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و ۱۷ نفر از اعضای این شرکت هرمی را به همراه ۲ سرشاخه اصلی شرکت دستگیر کردند، افزود : افراد دستگیر شده در حال آموزش و فعالیت بودند که همگی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ قیصری همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ که در کارهای شرکت مورد استفاده قرار می گرفت خبر داد و گفت : در تحقیقات پلیسی و بازجویی فنی مشخص شد ۲ نفر از افراد دستگیر شده دارای سابقه در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری بودند و پرونده کلاهبرداریشان که با کمک لیدر و سرشاخه اصلی از تهران هدایت می شد ، در دست رسیدگی قرار داشت.
وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: به رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

برچسب‌ها ساری کلاهبرداری مازندران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری کلاهبرداری مازندران ساری کلاهبرداری مازندران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند

سرهنگ لک فرمانده یگان حفاظت مترو با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط مترو تهران و حومه بوده‌ایم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند، تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات مترو تهران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند