Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:25:20 GMT

سرمربی تاتنهام اخراج شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۴۱۹

سرمربی تاتنهام اخراج شد

سرمربی تاتنهام پس از باخت مقابل منچستریونایتد از سمت خود برکنار شد.

به گزارش مشرق، باشگاه تاتنهام پس از باخت ۳ بر صفر این تیم مقابل منچستریونایتد در ابتدای هفته سرمربی تیم یعنی «نونو اسپریتو سانتو» را اخراج کرد.

تاتنهام پس از ۱۰ هفته بازی در لیگ برتر انگلیس با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. 

نونو اسپریتو سانتو که آمار درخشانی در تیم ولورهمپتون داشت،‌ از ابتدای فصل هدایت اسپرز را برعهده گرفت و با وجود شروع طوفانی در لیگ، آمار ناامیدکننده‌ای در این هفته‌ها به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تاتنهام اعلام کرد: این مربی پرتغالی بسیار در تلاش بود تا تیم را موفق کند ولی ما باید تصمیمی درست می‌گرفتیم. نونو یک جنتلمن است و برایش آرزوی موفقیت داریم.


نونو اسپریتو سانتو در ماه اول لیگ برتر انگلیس توانست به بهترین مربی ماه لقب گیرد ولی پس از گذشت زمان اوضاع در اسپرز برای او خوب پیش نرفت

پس از اخراج سانتو، دی‌مارتزیو در خبری عنوان کرد که آنتونیو کونته سرمربی بعدی اسپرز خواهد بود. رومانو نیز در خبری نوشت که تمام سعی باشگاه تاتنهام این است که هر طور شده با سرمربی ایتالیایی به توافق برسند. در اینجا نقش مدیر ورزشی تیم یعنی پاراتیچی بسیار پررنگ شده و این شخص مطمئن است که می‌تواند گزینه سرمربیگری منچستریونایتد را به لندن بیاورد.

کونته یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری در منچستریونایتد است و بسیاری از رسانه‌ها معتقد هستند که می‌تواند جانشین سولسشر در اولدترافورد شود. البته باشگاه به سولسشر در حال حاضر اعتماد دارد و می‌خواهد ببینید در ادامه کار و در بازی هفته آینده تیم چه نتیجه‌ای مقابل منچسترسیتی خواهد گرفت. 

باید دید آیا آنتونیو کونته که فصل پیش موفق شد اینترمیلان را پس از ۱۰ سال قهرمان سری‌آ ایتالیا کند به سرمربیگری تاتنهام می‌رسد یا باید او را جانشین سولسشر در یونایتد بدانیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان منچستریونایتد تاتنهام لیگ برتر انگلیس کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم