Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و گفت: مدیران و مسئولان با وفاق و همدلی و تدبیر لازم و کار جهادی و بازگشت به اهداف و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده و برنامه‌های تحولی خود را در مسیر پیشرفت، تعالی و ترقی کشور ترسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




او  اظهار داشت: برقراری عدالت اجتماعی از مهم‌ترین اموری است که قوام جامعه به آن است و این مهم مگر با مبارزه همه جانبه با فساد محقق نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: به تعبیری اجرای عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند و به همین خاطر است که یکی از وظایف همه دستگاه‌ها اصلاح بستر‌های فساد‌زا با نگاه کارشناسی و مبارزه با مفسدان است.

او بیان کرد: دستگاه قضایی به سهم خود برای اجرای عدالت راهبرد‌هایی دارد که تکریم ارباب رجوع، گسترش خدمات الکترونیک قضایی، مشارکت دادن عموم مردم در برنامه‌ریزی‌ها و ورود فعالانه و پیگیری موارد مرتبط با حقوق عامه و... از مهمترین آن‌ها است.

اصفهانی اتحاد و انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: مدیران و مسئولان با وفاق و همدلی و تدبیر لازم و کار جهادی و بازگشت به اهداف و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده و برنامه‌های تحولی خود را در مسیر پیشرفت، تعالی و ترقی کشور ترسیم کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به تلاش‌های جهادی پرسنل قضایی و اداری دستگاه قضایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همان‌طور که در فقه و شریعت، بر حمایت از قضات و کارکنان دستگاه قضا تأکید و سفارش شده است انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و حساسیت کار در این دستگاه، مسؤولان حمایت خود را از کارکنان معمول دارند.


انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان اصفهان دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟