Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:24:05 GMT

دومین جشنواره بزرگ شهید بهشتی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۵۱۰

دومین جشنواره بزرگ شهید بهشتی برگزار می‌شود

دومین جشنواره بزرگ شهید بهشتی در راستای حمایت از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه ناظر بر رفع مشکلات و چالش‌های دستگاه قضائی توسط پژوهشگاه قوه قضائیه برگزار و در آن قاضی، پژوهشگر، ایده‌پرداز و خبرنگار برتر معرفی می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه قوه قضائیه، جشنواره علمی ـ پژوهشی شهید بهشتی در در دو بخش عمده آثار و چهره‌های برتر با محوریت موضوعات مرتبط با سند تحول قضائی و همچنین یک بخش ویژه موضوعی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش آثار برتر، اثر پژوهشی برتر، رأی و تصمیم قضائی پژوهش محور برتر، نوآوری و فناوری برتر و ترویج رسانه‌ای برتر معرفی می‌شوند.

در بخش چهره‌های برتر نیز چهره برتر قضاوت و خبرنگار برتر در توسعه دانش قضائی، پژوهشگر برتر، ایده‌پرداز برتر و اندیشکده برتر حقوقی ـ قضائی معرفی خواهند شد.

در بخش ویژه موضوعی نیز آثار برتر در حوزه کاهش اطاله دادرسی، احیای حقوق عامه، نظام‌سازی اصلاح و تربیت و حقوق اطفال و نوجوانان معرفی می‌شوند.

بخش پژوهش برتر ویژه تمام پژوهشگران و دانشگاهیان، بخش آرا و تصمیمات قضائی پژوهش‌محور برتر مختص قضات سراسر کشور، بخش ترویج رسانه‌ای برتر ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه و بخش ایده‌ برتر نیز مختص تمام مردم و نخبگانی است که ایده‌ای در راستای محورهای جشنواره داشته باشند.

علاقمندان می‌توانند تا 20 آبان ماه جاری با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضائیه به آدرس http://ris.jri.ac.ir  نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام و آثار خود را در بخش مربوطه ثبت و ارسال کنند. از آثار و نفرات برتر طی مراسمی در هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد.

تقدیر از "خبرگزاری تسنیم" در نخستین جشنواره شهید بهشتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه پژوهشگاه قوه قضائیه پژوهشگاه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج