Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:35:00 GMT

کرونا همچنان در استان کردستان قربانی می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۵۷۶

کرونا همچنان در استان کردستان قربانی می‌گیرد

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسینم از  سنندج، فرزین رضاعی ظهر امروز در ارتباط مجازی با خبرنگاران از شناسایی 328 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و مرگ 4 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 646 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کردستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار بستری‌شدگان کرونایی به تفکیک شهرستان‌ها افزود: در حال حاضر در سنندج: 362 نفر، سقز: 50 نفر، مریوان: 95 نفر، قروه: 14 نفر، بیجار: 14 نفر، کامیاران: 29 نفر، دیواندره: 16 نفر، بانه: 47 نفر، دهگلان: 10 نفر و سروآباد: 9 نفر به این بیماری مبتلا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون 84 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا و حالشان خوب نیست، تصریح کرد: آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به 1805 نفر رسیده است.

آمار کرونا در ایران| فوت 153 نفر در شبانه‌روز گذشتهجدیدترین اخبار کرونا در ایران| نگاه نگران کارشناسان به تشابه نوسان‌های روزانه/ نبض آغاز پیک ششم تندتر شد + نقشه و نمودار

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان کردستان 782 نفر در سنندج، 292 نفر در سقز، 143 نفر در قروه، 97 نفر در کامیاران، 131 نفر در بانه، 89 نفر در دیواندره، 71 نفر در بیجار، 171 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان ‌باخته‌اند.

رضاعی تأکید کرد: از شهروندان فهیم کردستانی انتظار می‌رود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکس کرونا اقدام کرده و از حضور در تجمعات و مراسمات خودداری کنند.

انتهای پیام/486/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان رکورددار بارش باران در کردستان

ایسنا/کردستان معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرهای مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شد.

علی پناهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز جمعه فعالیت سامانه بارشی به شکل ابری شدن آسمان در پاره‌ای نقاط مه، گاهی وزش باد، رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از امروز شنبه تا یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها نسبت به روز جمعه کاسته می‌شود، اما همچنان شاهد رگبار باران و رعد و برق در بخش‌های غربی و تا حدودی جنوبی استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: مجدداً از صبح روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه موج بارشی جدیدی نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت که موجب رگبار باران و رعد و برق و تگرگ در سطح استان می‌شود.

پناهی اضافه کرد: طی این مدت بارش‌ها کل استان را در بر خواهد گرفت اما انتظار داریم در مجموع شدت آن برای نیمه غربی و جنوبی همچون شهرستان‌های مریوان، سروآباد، کامیاران، بانه، سنندج و جنوب شهرستان‌های قروه و دهگلان و غرب شهرستان‌های دیواندره و سقز بیشتر باشد که با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شکل‌گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح استان فردا و پس فردا کیفیت هوا و دید افقی در استان تا حدودی کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرهای مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند