Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@18:33:09 GMT

فروش اقساطی خودرو امکانی در دسترس و مطمئن

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۶۰۴

فروش اقساطی خودرو امکانی در دسترس و مطمئن

این مقاله سعی دارد ضمن پرداختن به موضوع فروش قسطی خودرو مزایای خرید اقساطی خودرو را نیز مورد بررسی قرار دهد و نکات لازم الاجرا و مهم در این زمینه را نیز ذکر کند. پس تا پایان با این مقاله همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید. این نوید را به شما می‌دهیم که مطالعه این مقاله می‌تواند جستجوهای شما در زمینه خرید اقساطی خودرو را پایان دهد و راهنمای مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا باید سراغ طرح فروش اقساطی خودرو برویم؟

در ابتدای مبحث اینکه چرا باید به سراغ طرح فروش اقساطی خودرو برویم، باید بگوییم که تا چند سال پیش خرید یک خودروی صفر کیلومتر ایرانی برای مردم دور از دسترس نبود، تا آنجا که یک جوان می‌توانست با قدری صرفه جویی در مخارج به راحتی یک دستگاه پراید بخرد و رفته رفته در مسیر خرید ماشین پیشرفت کند و خودروهای بهتری هم سوار شود.

اوج گیری قیمت خودرو اما رویای خرید ماشین صفرکیلومتر را از دسترس دور کرد. از سوی دیگر کارخانه‌ها هم دیگر تمایلی به فروش اقساطی محصولات خود نشان ندادند و اینگونه بود که طرح فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو از اطلاعیه‌های نمایندگی‌های فروش این کارخانه‌ها بیرون رفت.

اما چاره چیست؟ بالاخره باید چه کرد؟ آیا باید ماشین دار شدن را به خاطرات سپرد؟ آیا جوانی که یک خودرو مدل پایین دارد باید آرزوی خرید ماشین بهتر و مدل بالاتر را فراموش کند؟

اینجاست که اهمیت طرح فروش اقساطی خودرو مشخص می‌شود و یافتن یک طرح بهینه و مطمئن برای خرید خودرو به صورت اقساطی نیز مهم جلوه می‌کند.

ویژگی‌های یک طرح مطمئن برای خرید اقساطی خودرو

پس از آنکه کارخانه‌ها، بانک‌ها و دیگر مجموعه‌های مشابه طرح‌های فروش اقساطی خودرو را کنار گذاشتند، این بازار به جولانگاه شرکت‌های لیزینگی غیر مجاز تبدیل شد و برخی افراد سودجو با مطرح کردن تعهدات غیرقابل اجرا و بدعهدی در برآورده کردن انتظارات خریداران به کلاهبرداری در این زمینه اقدام کردند.

در چنین شرایطی یکی از اصلی‌ترین سوالات مردم این است که برای یک خرید مطمئن و اقساطی خودرو باید چه کنیم و چطور می‌توانیم به یک مجموعه اعتماد کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوال مهم، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

فروشنده معتبر پیدا کنید

پیش از خرید در هر زمینه باید از اصالت و خوش نامی فروشنده اطمینان حاصل کنید. فروشنده معتبر و با تجربه هیچگاه حاضر نیست اعتباری که روز به روز و سال به سال و اندک اندک جمع آوری کرده را در ازای بدعهدی و کلاهبرداری در فروش یک خودرو به باد داده و چوب حراج به اعتبار خود بزند.

مفاد مندرج در قرارداد را به دقت بررسی کنید

در گام دوم باید به جدول تعهدات موجود در قرارداد توجه کنید. فروشنده‌های معتبر معمولا چند تعهد مهم را در قرارداد آورده و اجرا می‌کنند که از جمله آنها تحویل فوری و آنی خودرو است. فروش اقساطی خودرو زمانی می‌تواند مطمئن و البته مقرون به صرفه باشد که خودروی خریداری شده به صورت فوری و بلافاصله پس از اخذ پیش پرداخت به مشتری تحویل شود.

تعهد دیگری هم که فروشنده باید به خریدار بدهد به مربوط به سند خودرو است. این تعهد با توجه به قیمت بالای خودرو و به دنبال بالا بودن رقم پیش پرداخت بسیار اهمیت دارد. فروشنده ای که اعتبار و تجربه دارد می‌تواند نسبت به واگذاری سند خودرو به نام خریدار همراه با تحویل فوری خودرو اقدام کند.

توجه به این نکات باعث می‌شود تا خریداران بتوانند با استفاده از مزایای فروش اقساطی خودرو، یک خرید مقرون به صرفه و البته مطمئن داشته باشند.

فروش اقساطی سایپا؛ راحت و مطمئن

بهرحال سایپا در کنار ایران خودرو یکی از دو غول بزرگ خودروسازی ایران است و از این رهگذر علاقه مندان فراوانی هم دارد. بهرحال خاص بودن بازار خودرو در ایران بر کسی پوشیده نیست؛ سایپا توانسته با استفاده از همین مشخصات بازار خودروی ایران، محصولاتی نسبتا ارزان قیمت نسبت به رقیب را روانه بازار کند و در حوزه خودروهای میان رده موفق عمل کند.

علاقه مندان به بازار خودرو می‌دانند که مدتی است کارخانه‌های ایرانی فروش اقساطی خودرو را کنار گذاشته و نمایندگی‌های فروش آنها هیچ اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر نمی‌کنند. اما این پایان راه نیست.

این روزها در سایه تلاش کارکنان و مدیریت شرکت فرنام خودرو فروش اقساطی سایپا امکان پذیر شده است. فرنام خودرو که از فعالان خوشنام عرصه خرید و فروش خودرو در بازار ایران است توانسته است با فراهم آوردن شرایط مناسب خودروهای کارخانه سایپا را برای علاقه مندان آن به صورت اقساطی به فروش برساند.

فرنام خودرو امکان خرید اقساطی انواع پراید، انواع تیپ‌های مختلف کوییک، انواع مدل‌ها و تیپ‌های تیبا و همینطور انواع مدل‌ها و تیپ‌های ساینا را فراهم کرده است.

چرا فرنام خودرو یک گزینه مناسب برای خرید اقساطی خودرو است؟

در ابتدای این مقاله درباره ویژگی‌های خرید خودرو به صورت اقساطی نکاتی ذکر شد و در ادامه فروش اقساطی خودرو از مجموعه سایپا مورد بررسی قرار گرفت. در این بین از یک مجموعه خوشنام به نام فرنام خودرو هم اسمی به میان آمد. اما به راستی چرا باید به فرنام خودرو اطمینان کرد و خرید اقساطی خودرو از این مجموعه را یک گزینه مناسب قلمداد کرد؟

در یک کلام باید گفت که فرنام خودرو تمامی ویژگی‌های مهم و لازم الاجرای ذکر شده در این مطلب را داراست. فرنام خودرو یک مجموعه با اصالت و خوشنام در عرصه فروش قسطی خودرو است که از رهگذر سال‌ها فعالیت در عرصه خرید و فروش خودرو حالا برای خود اعتبار فراوانی دست و پا کرده است.

فرنام خودرو در کنار اینکه و اصیل و معتبر است، نسبت به ارائه تعهدات مناسب به خریدار هم متعهد است. طرح فروش اقساطی خودرو در فرنام خودرو همواره با تحویل فوری و آنی خودرو همراه است و مشتری برای خرید هیچ محصولی انتظار طولانی مدت را تحمل نخواهد کرد.

مجموعه فرنام خودرو همراه با تحویل فوری خودرو، سند خودرو را نیز پس از انجام پروسه های معمول اداری، به نام خریدار زده و به وی تحویل می‌دهد. ضمن اینکه فرنام خودرو در خرید و فروش‌های پیشین هم این امر را به اثبات رسانده که به تک تک مفاد مندرج در قراردادها متعهد است.

فرنام خودرو در کنار اجرای طرح فروش اقساطی سایپا، محصولات ایران خودرو و دیگر خودروسازهای ایرانی را نیز به صورت اقساطی عرضه می‌کند. برای کسب آگاهی بیشتر نسبت به طرح‌های فروش اقساطی خودرو، قیمت روز و جزییات، می‌توایند به سایت این مجموعه مراجعه و با کارشناسان آن ارتباط برقرار کنید.

کد خبر 1569008

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید اقساطی خودرو فروش اقساطی سایپا فروش اقساطی خودرو طرح فروش اقساطی اقساطی خودرو صورت اقساطی فرنام خودرو کارخانه ها تحویل فوری خودرو هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!

ایتنا - وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.
وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

گوشی وان پلاس ۸ که به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز بود، در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

اما با پایان یافتن چرخه پشتیبانی و وعده کمپانی برای بروزرسانی‌های آن، از این پس هیچ آپدیت جدیدی برای این گوشی و مدل پرو آن ارائه نخواهد شد.

به‌روزرسانی گوشی وان پلاس، ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد که آخرین بروزرسانی در سری ۸ و ۸ پرو این برند دارای وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) بوده و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این آخرین آپدیت وان پلاس برای این گوشی‌ها بوده که در حال حاضر برای کاربران هندی فعال شده و به‌زودی برای کاربران این گوشی‌ها در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر