Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:37:48 GMT

فولاد، حردانی را با رشید مظاهری معاوضه می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۶۸۰

فولاد خوزستان برای جذب علیرضا رضایی دروازه‌بان سوم تیم فوتبال استقلال و فعلی تیم امید کشورمان اقدام کرده بود، اما فرهاد مجیدی با جدایی دروازه‌بان تیمش مخالفت کرد. سرمربی استقلال پس از دیدار با تراکتور تبریز در این باره گفته بود: «من به باشگاه اعلام کردم، به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جوان است و می‌تواند 10 سال گلر تیم ملی باشد. در مورد سایر بازیکنان می‌توانیم با باشگاه‌ مذاکره کنیم».

فولادی‌ها پس از اینکه از جذب رضایی ناامید شدند، سراغ جذب رشید مظاهری دیگر دروازه‌بان استقلال رفتند. مظاهری با وجود اینکه در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم به جای سیدحسین حسینی مصدوم وارد زمین شد، اما در دیدار با تراکتور تبریز باز هم نیمکت‌نشین شد. مجیدی اعلام کرده است در صورتی که مظاهری از شرایط خودش ناراضی باشد، می‌تواند جدا شود، اما باید منافع استقلال در نظر گرفته شود. یکی از بحث‌های مطرح شده برای جدایی مظاهری، جابه‌جایی او با یکی از بازیکنان فولاد از جمله صابر حردانی است، بازیکنی که در نقل‌وانتقالات پیش از آغاز فصل در لیست مجیدی بود. هنوز این خبر نه تأیید شده است و نه تکذیب. 

باید دید مظاهری حاضر است به فولاد برود یا در استقلال می‌ماند و با حسینی برای رسیدن به درون دروازه رقابت خواهد کرد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور صالح حردانی رشید مظاهری نقل و انتقالات ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی در بازی با تراکتور روز سختی را پشت سر گذاشت و در مقابل مهدی هاشم‌نژاد و محمد نادری مقاومت خوبی داشت و بدون اشتباه در طول نود دقیقه برای استقلال بازی کرد.

دوندگی بالای او در زمین باعث شده بود تا هم در حملات استقلال حضور داشته باشد و همچنین در خط دفاع به اصطلاح فوتبالی‌ها پشت نخورد و فضای خالی پشت سرش ایجاد نشود.

هاشم‌نژاد و نادری با قدرت حمل توپ بالایی که دارند به خوبی در انتقال توپ و کارهای ترکیبی ایفای نقش می‌کنند و با همکاری خوبی که دارند در خلق موقعیت موفق عمل می‌کنند، اضافه شدن ریکاردو آلوز به سمت چپ تراکتور مثلث قدرتمندی را در تشکیل دادند.

در طول جریان مسابقه فول‌بک‌های استقلال نزدیک به هافبک‌های دفاعی در میانه میدان پرس را شروع می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دادند، علاوه بر این موضوع با حضور ایمان سلیمی در سمت راست دفاع سه نفره باعث می‌شد تا حردانی علاوه بر پوشش فضای نزدیک خط نزدیک هافبک‌های دفاعی هم حضور داشته باشد تا برتری عددی در خط هافبک هم برای استقلال همراه شود.

حردانی پس از مصدومیت کوین یامگا به خوبی جای خالی او را پر کرد و فرصت حضور در تیم ملی را هم پیدا کرد و با عملکردی که در سمت راست داشته فرصت حضور بیشتر را برای ابولفضل جلالی در حملات فراهم کرده، او پوشش خوبی در خط دفاعی ایجاد می‌‌کند و بالانس دفاعی در تیم استقلال ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!