Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:45:23 GMT

مدیرکل حوزه امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۷۲۰

مدیرکل حوزه امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی رضا محمدی را به سمت مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران منصوب کرد.

محمدی تاکنون سوابق اجرایی معاون امور مناطق سازمان بازرسی در شهرداری تهران، معاون منابع انسانی سازمان بازرسی در شهرداری تهران، مشاور اجرایی و مدیر آموزشی سازمان بازرسی در شهرداری تهران، مسئول نگهداشت شهر در بازرسی شهرداری تهران، سرپرست سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان تهران، مشاور و مدیر بازرسی سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان تهران، مسئول نگهداشت شهر در شهرداری تهران و مدیر بازرسی سازمان پسماند و شهرداری و مشاور و بازرس ویژه شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سایر مسئولیت‌های او شامل مسئول بسیج ادارات مرکزی در شهرداری تهران، مدیر اجرایی و عمرانی مواکب شهرداری تهران در کشور عراق، نماینده شهرداری تهران در موضوع خدمات شهری کشور عراق طریق نجف و کربلا، مدیر عامل تعاونی مسکن سازمان بسیج و سازمان بازرسی در شهرداری تهران و مشاور کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر چهارم است.

رضا محمدی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی (توسعه اقتصادی) است و سابقه نزدیک به ۲۰ سال فعالیت در شهرداری تهران را دارد.

کد خبر 5341295

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شهردار تهران رضا محمدی شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران طرح ترافیک ترافیک پیش بینی وضعیت هوا وزارت آموزش و پرورش حکم انتصاب میراث فرهنگی علیرضا زاکانی سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور آبگرفتگی معابر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه سازمان بازرسی در شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی

مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را به‌عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد.

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

پیش از این، هادی سپهرزاد این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد