Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:35:24 GMT

صنایع برای تولید برق برنامه‌ریزی کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۷۲۶

صنایع برای تولید برق برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با کارمندان و عوامل شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت توجه مدیران به اهداف کلان اظهار کرد: توصیه من به تیم مدیریتی فولاد مبارکه این است که در اتخاذ تصمیمات خود از نظرات کارشناسی همه افراد بهره ببرند و از تجارب و دانش افراد مختلف استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات گسترده‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توسط خدمت‌گذاران به نظام جمهوری اسلامی در کشور صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در حوزه تسلیحات نظامی به خودکفایی رسیده‌، به گونه‌ای که از زمان جنگ تحمیلی تاکنون همواره دشمن از ما وحشت داشته است.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس وحشت‌شان از این بود که ما از کشوری اسلحه بخریم و حالا از این وحشت دارند که ما اسلحه‌ها و موشک‌هایمان را به دیگر کشورها بدهیم؛ آمریکا از موشک‌های ایران می‌ترسد و این امر نشان‌دهنده سربلندی و عظمت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه صنایع می‌توانند خود تولیدکننده برق مورد نیاز خود و یا حتی مازاد باشند و باید برای این موضوع برنامه‌ریزی شود، اذعان داشت: پیش‌بینی برای تأمین برق مورد نیاز صنعت فولاد و ذوب‌آهن و محل استقرار این دو صنعت باید از مدت‌ها قبل صورت می‌گرفته است تا در خصوص انرژی چالش ایجاد نشود.

احداث نیروگاه ۱۵۰۰ مگاواتی برق توسط فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت توجه به نگاه کلان و توسعه محور در فولاد مبارکه، از امام جمعه اصفهان خواست تا چنین نگاه‌هایی در مدیریت کلان مورد حمایت قرار گیرد تا مدیران بتوانند با آزادی عمل بیشتری بر مسائل اصلی و مأموریت‌های خود تمرکز داشته باشند و حواشی مختلف مانع پیشبرد اهداف کلان نگردد؛ شرکت فولاد مبارکه نه‌تنها پاسخگوی سهامداران خود می‌باشد، بلکه به سایر ذینفعان خود که همان کارکنان، مردم منطقه، استان و کشور هستند نیز خود را پاسخگو می‌داند و این پاسخگویی را در چارچوب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند چراکه معتقدیم عمل به مسئولیت‌های اجتماعی فراتر از مساعدت‌های مالی و خدماتی به مراکز مختلف است.

محمدیاسر طیب‌نیا با تأکید بر ضرورت نگاه کلان و کارشناسی‌شده در مدیریت افزود: بخشی‌نگری و نگاه سیاسی در مدیریت آسیب‌زاست و فقدان رویکرد مدیریتی با نگاه جامع، تبعات جبران‌ناپذیری برای بخش‌های مختلف از جمله صنعت کشور در پی داشته به طوری که طرح‌های غیرکارشناسی قبلی در حال حاضر گریبان‌گیر برخی از بخش‌ها شده است؛ حوزه معدن یکی از ظرفیت‌های بزرگ کشور برای سرمایه‌گذاری است که در بسیاری از بخش‌های زیرمجموعه آن نیز برای پیشبرد پروژه‌ها، از دانش و تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند هستیم.

وی از احداث نیروگاه ۱۵۰۰ مگاواتی برق در اصفهان از سوی این شرکت خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای دسترسی به ۵۰۰ مگاوات برق از مقدار فوق به صورت خورشیدی در دست بررسی است.

پیروزی ما مستلزم رویکرد مدیریت جهادی و روحیه تحول‌گرایانه است

طیب‌نیا گفت: در شرایط دشوار اقتصادی کشور که شبیه به جنگ نابرابر تحمیلی است، پیروزی ما مستلزم رویکرد مدیریت جهادی و روحیه تحول‌گرایانه است، همانطور که در آن دوران بسیاری از فرماندهان جنگ توانستند با این شیوه بر محدودیت‌ها غلبه کنند.

کد خبر 5341247

منبع: مهر

کلیدواژه: برق تولید برق برق رسانی مصرف برق ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه بنزین واکسن کرونا جایگاه سوخت عکس استانها گرگان پدافند غیرعامل اردبیل ایلام فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کردیم، گفت: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۷ جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: ۹۱۷۴ خانوار نوغاندار اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

وی از تولید ۵۱۰ تن پیله تر طی مدت مذکور خبر داد و افزود: استان گیلان با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی ها برای توزیع تخم نوغان در سال جاری، تاکید کرد: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پیله تر ابریشم گیلان در سال گذشته به طور متوسط ۲۴۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: کمیته امداد استان گیلان اقدام به خرید ۶۷ تن پیله تر کرد.

وی همچنین از توزیع ۶۴ هزار و ۸۵۰ اصله نهال توت در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز توزیع ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در گیلان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان سال ۱۴۰۱ تولید داخل بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ هزار جعبه رسید، گفت: طبق برنامه ریزی ها در سال جاری، حدود ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان تولید داخل را توزیع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و بهره وری نوغانداری استان، ۵۴۰۰ خانوار بهره‌بردار استان گیلان را آموزش دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری