Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خوانساری به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

 عیسی زارع پور در حکمی محمد خوانساری را به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران» منصوب کرد.

در این حکم از محسن نادری منش در سمت سرپرستی این سازمان تشکر شده است.

بر اساس حکم صادره، مأموریت ویژه محمد خوانساری در دوره مسئولیت، «ارائه یکپارچه کلیه خدمات دولت هوشمند از طریق درگاه ملی خدمات»، «بسترسازی برای توسعه خدمات متنوع هوشمند مورد نیاز آحاد مردم توسط بخش خصوصی»، «شکل گیری اپراتورهای ارائه دهنده خدمات هوشمند به شهروندان» و «دستیابی به اهداف مشخص شده در سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات در لایه خدمات» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت و راهبری سازمان فناوری اطلاعات ایران برای دستیابی به اهداف مشخص شده در سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات در توسعه لایه خدمات شبکه ملی اطلاعات با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، ارتقای بلوغ و کیفیت خدمات دولت هوشمند، توسعه پلتفرم‌های خدمات دیجیتال برای شهروندان با استفاده از مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، تقویت نظام تنظیم‌گری حوزه فناوری اطلاعات، ارتقای سطح امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در کشور در چارچوب مأموریت‌های مصوب سازمان، کمک به توانمندسازی و رونق کسب و کارهای دیجیتال و ارتقای حداقل ۳۰ پله‌ای جایگاه کشور در شاخص‌های بین‌المللی توسعه دولت الکترونیک از اهم انتظارت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محمد خوانساری است که در حکم انتصاب وی آمده است.

محمد خوانساری دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است و هم اکنون با مرتبه علمی دانشیار، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

وی بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت اجرایی- پژوهشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطوح مختلف را در کارنامه خود دارد.

«ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی» و «ریاست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران» از جمله مهمترین مسئولیت‌های وی بوده است./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان فناوری اطلاعات ایران ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد خوانساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آئین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آئین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعدادهای ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم‌گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

کد خبر 6095039 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا