Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سیدرسول حسینی ظهر امروز در جلسه ساماندهی معتادان متجاهر با بیان اینکه سازمان بهزیستی برای ترک اعتیاد معتادان ۵ یا ۶ مکان معرفی کرده است اظهار کرد: ماده ۱۵ و ۱۶ مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد را کاملا شفاف جرم نمی‌داند و شرایط سم‌زدایی و ترک اعتیاد را ایجاد کرده است.

وی تعداد مراکز ترک اعتیاد تویسرکان را سه کمپ دانست و با بیان اینکه معتادان متجاهر با تشخیص پلیس و دستگاه قضایی باید جمع‌آوری شوند افزود: نگهداری معتادان متجاهر در مراکز ماده 16 به مدت سه ماه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم معتادان متجاهر را با همت دستگاه‌های مرتبط از سطح شهر جمع‌آوری کنیم تأکید کرد: طبق قانون شهرداری موظف به جمع‌آوری معتادان است اما هیچ وظیفه‌ای در قبال تامین هزینه ترک اعتیاد این افراد ندارد.

وی افزود: البته با پیشنهاد شهردار، مبلغ 30 میلیون تومان توسط شورای شهر تویسرکان به منظور تامین هزینه مراکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر تویسرکان تصویب شده است.

حسینی با اشاره به جمع‌آوری و انتقال معتادان متجاهر تویسرکان برای سه ماه در مرکز ماده 16 شهرستان نهاوند گفت: اعتبار تامین شده از محل اعتبار اجتماعی و فرهنگی شهرداری شهر تویسرکان برای ساماندهی معتادان اختصاص داده شده است.

شهردار تویسرکان نیز با بیان اینکه شهرداری در اجرای وظایف خود تا محدوده شهر وظیفه دارد تاکید کرد: شهرداری در زمینه منفعت عامه با دستگاه‌های شهرستان تعامل خواهد کرد؛ اما از لحاظ قانون اجازه هزینه برای دستگاه‌های دیگر را ندارد چراکه این عوارض مردم و برای آن‌ها باید هزینه شود.

محمد حسین‌پور افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر براساس قانون برعهده شهرداری است؛ اما نگهداری معتادان و بازپروری آن‌ها با شهرداری نیست.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: معتادان متجاهر شهرداری تویسرکان مراکز ترک اعتیاد معتادان متجاهر ترک اعتیاد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد