Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود شالویی» سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت اجرای کنسرت‌ها گفت: متقاضیان اجرای موسیقی صحنه‌ای می‌توانند درخواست خود را برای ما ارسال کنند. امروز جلسه‌ای در دفتر موسیقی ارشاد در رابطه با همین موضوع تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مدیر جدید دفتر موسیقی گفت: فعلا دفتر موسیقی با سرپرستی اقای اللهیاری به کار خود ادامه می‌دهد و مشکلی هم در همین رابطه رخ نداده و در حال گفتگو برای تعیین مدیر کل هستیم.

شالوئی درباره خارج شدن از لیست ممنوعیت فعالیت برخی خوانندگان در دولت‌های قبل گفت: باید دفتر موسیقی  علت ممنوع الفعالیتی برخی از  خواننده ها در  بررسی کند.

وی درباره اجبار به کارت واکسن برای حضور در کنسرت‌ها توضیح داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای همه مناسبات فرهنگی الزامی است و تشخیص این امر مربوط به وزارت بهداشت است.

سرپرست معاونت هنری ارشاد درباره نظارت به قیمت‌های بلیط کنسرت توضیح داد: حتما نظارت‌ها بر روی قیمت بلیط کنسرت اعمال خواهد شد، اما اجازه بدهید اول بستر‌های لازم را برای اجرا‌ها فراهم کنیم سپس متناسب با شرایط عمومی جامعه قیمت‌ها تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسرت موسیقی موسیقی پاپ دفتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

عصر ایران _ خواننده‌ها سال 1403 را با خبر لغو یک کنسرت شروع کردند. اسفندماه گذشته هم اختتامیه فستیوال کوچه در بوشهر برگزار نشد. حالا مجوز کنسرت «آرمان گرشاسبی» هم در این شهر لغو شده و «معین زد» اصلا مجوز نگرفت.

گزارش را اینجا ببینید

اولین بار نیست که حرف ارشاد در اجرای موسیقی روی زمین می‌ماند. کنسرت علیرضا قربانی هم اواخر سال گذشته در اصفهان به دلیل حضور زنان لغو شد و وزارت ارشاد پس از پیگیری‌های زیاد بالاخره توانست کنسرت را روی صحنه ببرد. انجام نشدن تفکیک جنسیتی، حضور همسرایان و همنوازان زن و همزمانی با مناسبت‌ها عواملی بود که مانع برگزاری کنسرت شد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر چه کسانی اجازه می‌دهند عده خیلی کمی در اصفهان، به جای همه مردم اصفهان تصمیم بگیرند! (فیلم)

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)