Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:31:45 GMT

رهایی گروگان بعد از ۲۵ روز

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۱۰۱

رهایی گروگان بعد از ۲۵ روز

فردی که ازسوی اعضای یک باند ربوده شده و ۲۵ روز در اسارتگاه آنها بود،نجات یافت .

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت : یازدهم مهر امسال در پی ربایش یکی از شهروندان سراوانی، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد .  در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که علت و انگیزه  این آدم ربایی اختلاف حساب افراد گروگانگیر با فرد ربوده شده بوده که  به دلیل تسویه حساب مالی وی را گروگان گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آدم ربایی برای آزار و اذیت مسافران

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه یکی از عاملان آدم ربایی شناسایی و بازداشت شد. پس از دستگیری متهم که در گروگانگیری نقش مستقیم داشته، دو نفر دیگر از عاملان مشارکت در این اقدام ، فرد گروگان را به شهرستان ایرانشهر منتقل کرده بودند که آنها نیز شناسایی شدند دو روز پیش ماموران به آنجا رفتندو بعداز ۲۵ روز عملیات ،گروگان را که در خانه ای پنهان بود نجات دادند. این در حالی است که پلیس به دنبال دو متهم فراری است .

منبع: جام جم آنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان گروگانگیری پلیس اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور